/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
ecco sko går itu
Fra : helge.t
Vist : 3887 gange
200 point
Dato : 13-02-10 14:22

Jeg har i mange år købt ecco fodtøj, fordi jeg syntes de var rare at gå i.

De seneste år har jeg imidlertid oplevet at sålerne simpelthen går i opløsning efter nogle års brug. Der er ikke tale om at sålerne slides op. De bliver simpelthen porøse og falder fra hinanden.
Det handler efterhånden om 5-6 par fodtøj. De første gange troede jeg at der var tale om undtagelser, men det er åbenbart mere reglen end undtagelsen.

Jeg har prøvet at kontakte ecco, men får blot at vide at jeg skal kontakte forhandleren.
Når jeg så kontakter forhandleren, får jeg at vide at jeg skal henvende mig til ecco.

ecco fodtøj er jo ikke ligefrem det billigste på markedet, så jeg havde forventet en bedre service og holdbarhed, men det gælder åbenbart bare om at sælge til høj pris, og så vende ryggen til forbrugeren når der er problemer.

Jeg har desværre ikke bon'erne på købet. Enten er jeg kommet til at smide dem ud, eller det er den type "tryllebon'er", hvor tekst og tal forsvinder efter nogen tid.

Nu tør jeg ikke mere købe ecco, af frygt for at jeg betaler dyrt for fodtøj, som ikke holder ret længe.

Er der andre der har oplevet samme problemer med ecco's såler, eller deres dårlige servce?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 13-02-10 14:26

Du er ikke alene

http://blog-dyn.tv2.dk/michael.rastrup.tv2/entry295098.html

For fremtiden må du scanne dine kvitteringer, så du kan fremvise den i forretningen

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 13-02-10 20:54

Jeg har også været glad for Ecco-sko i mange år.

Men nu gider jeg ikke det mærke længere.

Relativt nye og kun lidt brugte sko smuldrer væk i sålen, medens resten af skoen intet fejler.

Ecco kender jo til problemet - besynderligt, at de vil miste kunder af den grund år efter år.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 13-02-10 22:52

Samme her 3 par, 2 par Pæne sko og et par vinterstøvler.
Det er ikke samme sål typer i dem, så den med de ikke ved hvad grunden er tror jeg ikke på, og slet ikke når det kun er ECCO som har det heldig problem at deres sko "slides" hurtigere og folk derfor bliver nødtil at købe nye.

Aldrig mere ECCO.

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 13-02-10 23:35

Det er da rart at vide at man ikke er alene med problemet... eller rart er det jo sådan set ikke for dem det går ud over.

Tanken med at det var en bevist fidus fra ecco, så de kunne sælge flere sko, har strejfet mig, men så har de ikke tænkt på at kunderne nok finder et andet mærke.

Nordsted1, jeg har brugt dit link, og skrevet en kommentar på bloggen. Nu kan vi så håbe at det bliver et emne i et kommende Basta program.

Ja, alle vi berørte kunne måske sende de defekte sko til ecco, og "tæppebombe" dem med deres eget dårlige produkt...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-02-10 00:31

Citat
Nu kan vi så håbe at det bliver et emne i et kommende Basta program.

Det kunne jeg da godt ønske mig, for os forbrugere, det er jo ikke fordi vi får smidt skoene i nakken

Godkendelse af svar
Fra : helge.t

Dato : 24-02-10 10:57

Du får point'ene Nordsted1.

Og tak for linket til TV2 bloggen...