/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Windows mail
Fra : toyota34
Vist : 816 gange
50 point
Dato : 13-02-10 12:50

Hvordan får jeg lettest taget en kopi(backup) af indholdet af min Windowsmail - både mapper og adressekartotek.
På forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-10 12:52

Du går i "filer" - "exporter"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-02-10 13:23

Du kan eksportere dine adresser, men du skal videresende dine mails og du kan ikke kopiere mapper.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-10 14:28

Citat
men du skal videresende dine mails og du kan ikke kopiere mapper.

Vrøvl...

Du kan kopiere HELE din mailstruktur - incl. mails.....

Bagefter kan du sågar åbne dine mails DIREKTE fra kopien blot du har programmet (windowsMail)

Så det er bare at lægge hele kopien på en pind - derefter kan de åbnes på en hvilken som helst komputer med WindowsMail....

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 13-02-10 14:34

Vil det sige at hvis jeg eksporterer vil de ikke forsvinde fra Windows maíl på den makine jeg eksporterer fra?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 13-02-10 14:37

Det er korrekt...

De bliver hvor er + en kopi der hvor du vælger at gemme...

Du kan genne ALLE dine evt. mailbiblioteker, selv de slettede (sålænge der er nogen)

Så principielt har du en KOMPLET kopi af dine mails+adresser der kan bruges på ALLE maskiner der har WindowsMail....

Så pas på med hvor du lægger den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-10 14:46

PS...

Husk lige på at evt. fil-vedhæftninger til mails OGSÅ bliver gemt - så det kan blive en temmelig stor kopi du får

Godkendelse af svar
Fra : toyota34

Dato : 01-05-10 11:10

Tak for svaret refi.