/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Filtype
Fra : sdam
Vist : 749 gange
200 point
Dato : 11-02-10 20:04

Hvis jeg ønsker at gemme data i filtypen excel, når jeg ekspoterer data fra et andet program (Eks. filmaker), hvordan får jeg så denne valgmulighed?
Standart filtyperne der altid kan vælges i mellem (SYLK, DBF, DIF, XML o.s.v.) kan jeg ikk ebruge til så meget

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 11-02-10 21:40

Du kan KUN gemme i de filtyper programmet du gemmer fra, kan klare.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-10 21:41

De filtyper du nævner er database-filtyper....

Det har ikke noget med excel at gøre....

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 14-02-10 18:06

Tak for svaret refi.