/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Valentins gave til kæresten.
Fra : Hansen4life
Vist : 657 gange
20 point
Dato : 08-02-10 21:25

Hej alle :D

Som i alle nok ved er det Valentinsdag på søndag og jeg har tænkt
mig og købe en lille gave til min kæreste. Bar en rose og en lille
pakke chokolade.
Men.. jeg har ledt og ledt på nettet, men jeg kan ikke finde nogle
steder hvor der er chokolade i en hjerteformet æske.
Er der nogle der ved hvor man kan købe sådan en henne på nettet?

Tak på forhånd
- Hansen4life

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-02-10 21:32

Der er måske noget her:
http://www.sjovhilsen.dk/

hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-02-10 21:34

Der er mange steder du kan købe diverse gav er m.m.:
http://www.zirena.dk/Default.aspx?ID=68&ProductID=PROD623&PID=102&GroupID=GROUP67

hawaii7

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-10 21:40

Det kan du bl.a. her

http://denpersonligegave.dk/index.php/Kærlighed--Romantik/Sv-Michelsen-chokolade-i-rødt-metal-hjerte-230-g/?page_id=7&product_id=206

men hvis jeg var dig, så ville jeg da købe det i en "chokoladeforretning". De har sikkert flere hjerteæsker, som du kan få fyldt med det chokolade, som din kæreste kan lide

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-10 21:42
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 08-02-10 21:43

gå i Google:
skriv: valentin+gave
så bliver der mange at vælge imellem

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 08-02-10 21:44

lyder klogt, men jeg tror ikke der er nogen her rundt omkring i byerne :D

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-10 21:50

Citat
Er der nogle der ved hvor man kan købe sådan en henne på nettet?

Det har du fået besked på

Citat
men jeg tror ikke der er nogen her rundt omkring i byerne :

Ikke forstået......hvilke byer ??
Det er vel underordnet hvis det skal købes på nettet

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 08-02-10 21:53

Jeg bor i en by der hedder Tim ude i vestjylland, lidt nord for Ringkøbing :D
men tror jeg har fundet det jeg vil ha :D

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-10 21:54

Prøv også engang at kikke på denne side

http://www.interpresent.dk/shop/valentins-saekke-34c1.html

(og chokoladen er helt i top)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-10 21:55

Hvis det er chokolade, som du vil bestille på nettet, så skal du nok skynde dig, så det når frem

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 08-02-10 22:23

Forretningen bag mit link, sender alle gaverne på onsdag, hvor der udenpå pakken står, må først åbnes den 14

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4life

Dato : 08-04-10 16:51

Tak for svaret Nordsted1.