/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Zorto - kom ind her!
Fra : Cathcart
Vist : 1378 gange
100 point
Dato : 04-02-10 17:46

Tak for at du henviste mig til Jacob Holdt og Rune Engelbrecht åbene brev til President Barack Obama.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 04-02-10 17:47

åbene = åbne

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 04-02-10 17:59

Det var så lidt Sir Chris !

Jeg var jo ikke sikker på at alle havde set det her på Kandu.dk

Og så syntes jeg, at når to danskere ligefrem skriver til USAs præsident, så var det værd at gøre opmærksom på, ikke?

USA&Danmark er jo gode partnere! Little Brother & Bog Brother

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 04-02-10 18:00

Bog = Big

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 04-02-10 18:08

Syntes du ikke også Pia fra DF er forbløffende god til at tale engelsk?

Det opdagede jeg kun via dette link. Så det var en positiv oplevelse.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 04-02-10 18:12

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-02-10 18:15

Så er hr overspammer JR sq gået i selvsving, IGEN IGEN

ps hvon' kan det være du har bl alle dine allerbedste venner?

tak for lån af trådplads hr chris

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 04-02-10 18:33

Hejsa Klaudi!

Dejligt at se dig igen!

Ja, jeg kunne godt regne ud at du dukkede op, fordi chris ikke havde blacket nogle.
Det kommer slet ikke bag på mig at du på minuttet melder din ankomst.
Snart kommer nogle af de andre, som jeg, mod min vilje blackede -
Og så kan vi igen igen få en *Moppe-Tråd* mod JR

Nej hvor herligt!

Var det ikke en meget bedre idé at tale lidt om det brev til Obama?

Har de to brevskrivere ret eller tager de helt fejl?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-02-10 18:38

Aner ik' om de har ret, jeg kan ikke læse udenby'sk

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 04-02-10 18:43

Denne profil f.eks

zorto, du har følgende muligheder
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af Krummen, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Som ikke vil have man kommenterer en rigtig super god vittighed.

Nåh, det havde jeg nu heller ikke tænkt mig at gøre alligevel ...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 04-02-10 18:45

Citat
Aner ik' om de har ret, jeg kan ikke læse udenby'sk

Næh - Jeg forstår heller ikke en lyd. Måtte have hjælp af naboen - En professor fra RUC
(Roskilde Universitets Center)

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-02-10 18:50

Citat
Syntes du ikke også Pia fra DF er forbløffende god til at tale engelsk?

Nå,du regner ikke med at en DF`er,skulle kunne tale engelsk.Hun har vel også gået i skole.

Citat
Tak for at du henviste mig til Jacob Holdt og Rune Engelbrecht åbene brev til President Barack Obama.

Ja,der er mange måder at gøre sig selv til grin på.
Obama aflyser nok alle møder og daglige forpligtelser for at koncentrere sig om svaret,på BREV FRA DANMARK.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 04-02-10 19:35

Jo da - Jeg regnede da med at Pia havde gået i skole!

Har endda læst i hendes erindringsbog at hun frygteligt gerne ville på den Franske Skole -
en privat (betalings skole) men hende far var åbenbart for fedtet.

Det blev en traume for Pia, som boede i Randersgade i den "pæne" ende.
Skriver hun selv. Jeg kan nu ikke se forskel. Kender godt Randersgade.
Hun kom på Øster frederiksmagsgade skole, hedder den vist.
Er bedre alternativ til Randersgades skole, hvor alle "rødderne" gik - ifølge Pia selv.

Men Den franske skole kom hun ikke på. Og det plager hende. Kan man læse i mange bøger.

Læs selv bogen
"Men udsigten var god"

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 04-02-10 19:47

Der er på Østerbro i København, hvor Pia slog sine folder og hendes ret velstående, men nærige Far havde en farvehandel. Spændende læsning.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 04-02-10 21:00

Citat
Ja,der er mange måder at gøre sig selv til grin på.
Mange, der gør grin med andre, er ofte selv et "fjollehoved" - pænt formuleret, ik?

Mvh Chris .

PS! Personfnidder hører kun til i Smalltalk, tak .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 04-02-10 21:31

Citat
fordi chris ikke havde blacket nogle
Jeg har det princip, at lige meget hvad der bliver skrevet om undertegnede, skal INGEN blacklistes hos mig . Længe leve Ytringsfriheden .

Venlige hilsner fra Chris .

Alle burde hvidliste deres blacklistede og bare være enige om, at I er uenige på mange områder.

Accepteret svar
Fra : zorto

Modtaget 100 point
Dato : 04-02-10 21:34

Citat
Længe leve Ytringsfriheden

Nemlig !

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-02-10 00:00

zorto
Citat
Syntes du ikke også Pia fra DF er forbløffende god til at tale engelsk?

Det opdagede jeg kun via dette link. Så det var en positiv oplevelse.

Du har meget mere godt tilgode at vide om PIA K.
Også hendes far som du nok har købt maling ved, nemlig sort, men desværre tabte du brillerne ned i spanden.
OK, jeg giver dig en chance mere; prøv at rense brillerne

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 05-02-10 00:35

Altså Asbjørn dog .
Citat
Personfnidder hører kun til i Smalltalk, tak

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-02-10 01:12

Chris

Citat
Altså Asbjørn dog
PS! Personfnidder hører kun til i Smalltalk, tak

Må fa.... også se at få det lært
Har lidt svært ved det
Noget er jo nemmere end andet
PRØVER, har så ikke lovet for meget.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-02-10 01:19

PS. Chris, i dag ser du også forfærdelig ud . Sender dig snart i seng
Sa...., nu gjorde jeg det igen, det skal jo være i smalltalk
Lærer det aldrig

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 05-02-10 06:17

HyggeHejsa

Nogle nyheder?

Jo jeg har købt meget *sort* maling til dumpingpris hos den flinke Malermester Kjærsgaard + lak, som jeg har givet mit humør i tiltrængte situationer.

Huske endnu den lille Pia, som sad dér på en lille stol i bagbutikken og så så sød ud med sin sut i munden.

I dag bruger hun ordet "muslim" som sutteklud, så får hun det nemlig meget bedre.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 05-02-10 12:53

Zorto.
Citat
PS! Personfnidder hører kun til i Smalltalk, tak
Dette gælder sq også dig .

Og Asbjørn.

Tak for de "pæne" ord .

Mvh Chris .

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-02-10 13:40

Citat
I dag bruger hun ordet "muslim" som sutteklud, så får hun det nemlig meget bedre.

Ja, vi kan alle lære noget af den fornuftige Pia

Hun ER og BLIVER jo dagens helt i skysovs med oliven og rejer

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 05-02-10 14:23

Undskyld til Pia.

Det er bare fordi hun engang svigtede mig så totalt.

Vi havde et stævnemøde i Randersgade. Jeg boede jo i den grimme ende og hun, naturligvis i den fine ende. Jeg kunne slet ikke leve op til hendes høje engelsk sprogskaber. Vi var inde og se Borte med blæsten. Og jeg forstod ikke halvdelen af filmen. Så mig ville hun aldrig se igen.

Gammel, ugengældt kærlighed fik mig til at tale så grimt om hende jeg aldrig mødte igen på livets lykkelige landevej

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 05-02-10 14:25

sprogskaber = sprogkundskaber, for jeg kan heller ikke stave lige så godt som Pia

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 05-02-10 16:46

zorto
Citat
Det er bare fordi hun engang svigtede mig så totalt
Vær du bare glad for det i dag .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-02-10 18:28

Citat
Undskyld til Pia.
Tak til zorto; det var også på tide at PIA fik en undskyldning.
Citat
Det er bare fordi hun engang svigtede mig så totalt.---------
Vær du bare glad for det i dag

Åh-Chris, Åh-Chris...... Du ved da at zorto er fuld af løgn når han skamroser Pia!!!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 05-02-10 21:04

Hej Asbjørn.

Langt oppe i denne tråd skrev jeg om et af mine principipper. Det var vedr. blackl. Et andet princip, jeg har, er, at jeg er så ski naiv, at jeg tror på alt, hvad andre mennesker fortæller om dem selv. Skulle noget af det være løgn og latin, tager jeg sq ingen skade af det. Det må være fortællerens problem og giver forhåbentlig denne en lidt dårlig smag i munden mm. Hvis ikke, så lad dog fortælleren leve med/på sine (livs)løgne .

Og nu, hvor dette er skrevet, vil jeg blot understrege, at intet er myntet på Zorto .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-02-10 21:38

Citat
Og nu, hvor dette er skrevet, vil jeg blot understrege, at intet er myntet på Zorto

Selvfølgelig ikke, selvfølgelig ikke
men at Jørn skulle elske Pia K. det er s'gu lige til at grine sig ihjel over - den er godt nok for tyk jeg tror i hvert fald ført på den når Pia's læbestift sidder tykt i nakken på Jørn, og..
Nej ---- det er s'gu bare for meget undskyld, men
Må stoppe

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 05-02-10 21:53

God aften Asbjørn.

Skønt at du hygger dig. Intet (næsten) er så sundt, som et godt latteranfald .

Ha nu en god weekend

Mvh Chris

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 05-02-10 21:56

Tak for svaret zorto. Et svar alle kan være enige om .

Og god weekend .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-02-10 23:28

Citat
Ha nu en god weekend

Tak Chris, mange tak - du er s'gu altid så venlig
Husk nu at komme i seng i ordentlig tid i aften
Hold kæft hvor jeg hygger mig med det KANDU

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 06-02-10 01:05

Citat
Hold kæft hvor jeg hygger mig med det KANDU
Det gør jeg fanme osse .

Og jeg tøffer i seng nu .

Mvh Chris . (Du har ret, Asbjørn - køn er jeg ikke. Og slet ikke på denne tid af "dagen" .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 06-02-10 01:08

Asbjørn.

Glemte lige:
Citat
du er s'gu altid så venlig

Som du ved: Med venlighed kommer man længst. Og jeg har da opnået at blive førtidspensionist

Natter

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-02-10 01:26

Natter Chris, og sov tørt og knaldfrit.
Citat
Med venlighed kommer man længst

ja, det skal jeg huske. er nogle gange en til det huskeri.
Citat
Og jeg har da opnået at blive førtidspensionist

Tillykke, er selv for nylig blevet efterlønner. Er du også det, eller en "ægte førtidspensionist" ??
3 kabaler, så er det også nat med mig.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 06-02-10 05:06

God morgen Chris og Asbjørn
Skulle lige kigge ind i "min" tråd.

Det er sådan med livet at man selv skal vurderer og sorterer i de oplysninger man får serveret.
Bruge sin egen dømme kraft.

Jeg læser f.eks MAD/GAS magazine & Time
Det der står i det MADer ikke så troværdigt.
Time er mere sandfærdigt. (Men man kan alligevel ikke være sikker på at alt et 100% sandt)

Med hensyn til Pia K. så vil jeg ikke påstå jeg elsker hende (det må jeg ikke for Pia K.) ...
Fordi den gang i biografen (meget kikset af mig) ville jeg tage hende i hånden i ly af biogrammørket.
Var uheldig. Kom til at sige at Pia havde en kold hånd. Og så var det fordi det var hendes sodavandsis (vi var jo ikke så gamle) jeg kom til at tage fat i.

Hun blev simpelthen stjerne tosset fordi jeg tillod mig at antyde hun var "lidt" kold (på hånden).

Næh et kys har jeg aldrig fået i hele mit liv.
Hverken af Pia eller nogen som helst andre.

... Ville eje millioner hvis tårer var guld

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 06-02-10 05:14

I Pias fars farvehandel har jeg også købt rød maling.

Denne farve er ikke in pt rent politisk ...

Håber at det ændrer sig ...

Jørn

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 06-02-10 11:31

Daws Zorto.
Citat
Næh et kys har jeg aldrig fået i hele mit liv.
Hverken af Pia eller nogen som helst andre.

Det er jeg da ked af at erfare . Men det er vel ikke for sent endnu. Glem bare Pia og ud i byen og støv noget kørvel op .

Mvh Chris.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-02-10 11:44

Tak for røgen

Nu har ham idioten (jr) sq blacket mig igen, godt nok hans nye profil, (igen igen)

Hils på Fyn

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-02-10 15:32

zorto
Citat
Næh et kys har jeg aldrig fået i hele mit liv.

Jeg er nu heller ikke sikker på at du har fortjent nogen.
Citat
I Pias fars farvehandel har jeg også købt rød maling.
Denne farve er ikke in pt rent politisk ...
Håber at det ændrer sig ...
Jørn

Det gør jeg ikke.
Asbjørn2

PS. Lidt forskellige SKAL vi da have lov til at være.