/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tastatur bytter bogstaver
Fra : ingelein
Vist : 2928 gange
100 point
Dato : 03-02-10 10:29

Hej

Jeg ville via tastaturgenveje lave små bogstaver om til store. Havde glemt om det var den ene eller den anden F2 eller F3 tast i forbindelse med ctrl eller shift. Resultat: Nu er æ ø og å lavet om til tyske ä ö og å. Men det sjove er, et det er de kun, når jeg skriver i Word og ikke her i KANDU.

Hvad i alverden er der sket - og hvordan får jeg det danske tastatur tilbage???
Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-02-10 10:30

Mere fra Ingelein:

Jeg har et Logitech trådløs S510 tastatur

Ingelein

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 110 point
Dato : 03-02-10 10:34

Forneden til højre på processlinjen, aktiver til DA istedet for DE

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-02-10 11:52

DU PILLER FOR MEGET!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-10 12:02

Kontrolpanel - Internationale og sproglige indstillinger, klik på fanen Sprog og klik igen på knappen Detaljer

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-02-10 12:37

Når du nu har et tegnsæt fra "Dyskland", har den så også byttet om på Y og Z?
Det har jeg set på et tysk tastetur, at disse tegn har byttet plads!

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 14-03-10 14:02

Tak for svaret peet49.

Selvom jeg aldrig fandt DE og DA ved uret til højre.
mange hilsner
Ingelein