/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
En god gammel blondinevist!
Fra : Majormajor
Vist : 746 gange
25 point
Dato : 31-01-10 22:46

Blondinen ringede til sin kæreste:
kan du ikke komme og hjælpe mig med et puslespil. Jeg kan ikke finde ud af det.

Kæresten:
Hvad skal det forestille?

Blondinen:
Ifølge billedet på æsken, skal det være en hane.

Kæresten kommer over og kigger fortvivlet på alle brikkerne, der ligger på gulvet. Han tager hende i hånden og siger:
Nu tager vi os en kop kaffe og bagefter... han sukker... bagefter putter vi alle de cornflakes tilbage i æsken.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 31-01-10 22:54

haha det var en god vist ;)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-10 23:13

Blondinen ringede sejersstolt til sin kæreste--- jeg har bare samlet et puslespil på fem dage, og på æsken står der ellers- fra tre år

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-01-10 23:13

Den var vist en god vist.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-02-10 00:05

Wha'? Spiller I "vist"

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 01-02-10 00:26

Kort og godt - åbenbart . Skulle ellers have været en vits-tråd

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-02-10 00:31

(H)vis de gør noget - spiller de vist whist...

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 01-02-10 01:00

Hæ,hæ - den var god.
Sender den straks videre, men tager selvfølgelig selv "æren"

Sidst jeg selv tog "æren", var der hurtig tilbagemelding der lød "Far, du er altså en værre een".

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-02-10 09:46

"Min kone er blevet så bange for at hennes tøj skal blive stjålet." Nå hvordan det?
Når jeg kom hjem i går, så stod det en mand i kledskabet, og da jeg spør min kone hvad han laver der, så siger hun, at han passer på at hennes tøj ikke skal blive stjålet.
alimak

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-02-10 15:07

Er HAN lyshåret?

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 01-02-10 21:20

Citat
Er HAN lyshåret?
og fatdum .

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-02-10 11:02

Læreren sagde til eleverne : "Alle dem der syntes, de selv er dumme, skal rejse sig op"
Så rejste lille Bent sig op.
Læreren spurgte: "Er du dum?"
Bent : Nej jeg syntes bare det var synd, at du skulle stå der oppe helt alene...

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 25 point
Dato : 02-02-10 12:53

kvik knægt!

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 02-02-10 18:15

Tak for svaret Camillasmoster. Og god aften

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-02-10 19:47

Velbekomme da

Tak, i lige måde.