/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
vende film rigtigt ???
Fra : return
Vist : 1321 gange
105 point
Dato : 31-01-10 17:14

hej

har optaget en film med video kamera og skal ha lavet et dias show problemet er nu at filmen vender forkert dvs at personerne på filmen går vandret istedet for lodret hvordan kan man vende vilmen så man kan bruge den i dias show

nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 31-01-10 17:18

det kan man ikke, seerne må dreje hovedet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-10 17:36

Hvorfor skal de gå lodret - er de edderkopper

Citat
dvs at personerne på filmen går vandret

Det er også det mest normale

Kommentar
Fra : return

Dato : 31-01-10 19:35

kommer vist an på hvordan man ser på det

er der ingen bud på et seriøst svar ???????

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 31-01-10 19:49

det er så enkelt, en knap - drej billedet 90 gr. til den ene eller anden side.
Det har alle programmer.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 105 point
Dato : 31-01-10 23:27

Du kan rejse dine personer op i Windows Movie Maker, den er sikkert allerede på din computer, ellers kan du hente den gratis:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/moviemaker2.mspx
herfra hvis du er så uheldig at have Vista på computeren:
http://download.cnet.com/Windows-Movie-Maker-Windows-Vista/3000-13631_4-10729231.html

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 01-02-10 09:03

Tak for svaret o.v.n.. lige det jeg manglede takker for hjælpen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-02-10 12:33

Selv tak - godt du fik personerne op på højkant