/ Forside/ Karriere / Penge / Budget / Spørgsmål
10  Teil 110
Skema til udregning af låns løbetid
Fra : lassethorsted
Vist : 2022 gange
50 point
Dato : 26-01-10 19:20

Findes der et skema hvor i man kan indtaste sine lån, deres rente sats og udfra det månedlige afdrag få udregnet løbetiden? Jeg sidder med 2 lån jeg gerne vil se om det kan betale sig at afvikle på en anden måde - men har brug for at programmet (eller skemaet) udregner renter mv. for mig.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 26-01-10 20:08

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 29
- Annullerede 13
- Slettede 0
Ialt 44

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-10 20:12

Bankerne og vist nok også kreditforningerne har en - låneberegnerside - men der hvor jeg har tjekket er det ikke til at printe ud, men du kan da beregne/omlægge online og se resultatet

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-01-10 20:15

For at regne skal du vide hvornår renter skrives til . mådnedligt , kvartalsvis eller årligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-01-10 21:27

Citat
Jeg sidder med 2 lån jeg gerne vil se om det kan betale sig at afvikle på en anden måde

Det er SLET IKKE sikkert du kan få lov til det UDEN at betale en "straf"

Så det kommer helt an på hvad det er for lån.....

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 25 point
Dato : 26-01-10 22:48

Der findes et låneberegningsskema i WORKS

Godkendelse af svar
Fra : lassethorsted

Dato : 27-01-10 18:33

Tak for svaret Smokei.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 27-01-10 18:34

hawaii7: Hvad er formålet lige med at poste den statistik? Jeg har nogle spørsgmål som endnu ikke er besvarede, samt nogle der er slettet, da jeg har fundet løsningen på dem uden hjælp herinde fra!

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 27-01-10 18:51

Selvtak lassethorsted