/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
SDS behandler
Fra : ilgp
Vist : 1928 gange
100 point
Dato : 25-01-10 21:27

Hej. Jeg fik for et par årstid tilbage et tlfnr til en SDS behandler som hed Jannick. Han havde dengang til huse i Karlslunde. I mellem tiden er han startet i København. Jeg har mistet hans tlfnr så jeg ikke kan ringe og få en tid. Er jeg så heldig at nogen kender ham og har hans tlfnr og adresse.
SDS betyder noget i retning af body self developments system. Håber jeg er heldig med min søgning.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-01-10 21:31
Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 25-01-10 22:51

Hej refi. Han står ikke på behandler listen, det er derfor jeg søger hjælp her, i håb om at der måske er en som kender noget til ham, måske går hos ham.
Mvh
ilgp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-10 22:58

Der står da en Jannik i Refi's link, men det er måske ikke ham?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-01-10 00:13

Denne klinik i karlslunde

Body-sds Karlslunde
Egedal 1A
2990 Karlslunde
Tlf.: 33323090

har samme telefon som denne i kbh

Body-sds København
Pilestræde 59
1112 København K
Tlf.: 33323090

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-01-10 00:21

Her kan du se deres email http://www.body-sds.dk/godkendte_centre.6

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-10 00:31

eller måske
Citat
Jsh Behandling & Kursusvirksomhed V/ Jannich Schaking HansenSankt Annæ Gade 1 A 1 tv
1416 København K

Telefon: 46161315

ellers er google din ven http://www.google.dk/search?hl=da&q=SDS+behandler+i+k%C3%B8benhavn+jannick&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da&aq=f&oq=

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 26-01-10 10:01

Tak for svaret bentjuul. Der er ingen tvivl om at det er ham jeg søger, kunne ikke huske hvad det sjældne navn var. Jeg fik ham ikke ind da jeg søgte på google. Jeg søgte på SDS, men han står under JSH som jeg vil google for at finde ud ad hvad det betyder.Mange tak for hjælpen.
Mvh ilgp