/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Hvordan??
Fra : xZagros
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 20-01-10 18:35

hvordan kan jeg tabe mig hurtigt???

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-01-10 18:41

lad være med at spise noget.
Og bevæge dig mere.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-01-10 18:42

Eller nå nej det er hurtigere at få en operation.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-10 18:52

Flyt til Haiti

Der FINDES IKKE mirakelkure

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-10 18:52

Scootergrisen du aner ikke hvad du taler om vedr. operation

Vedr. slankekure, så lad være med at falde for en smart diæt, de holder ikke i længden

http://www.dr.dk/sundhed/dinsundhed/artikler/20080117145953.htm

Spis sundt og varieret, og dyrk motion - det skal være en form for motion du syntes er sjov, ellers stopper du hurtigt med det .. allerbedst vil det være hvis du kunne en/flere at dyrke motionen sammen med, både fordi det er sjovere, men så er der også en der hanker op i dig, hvis du en dag ikke har lyst- hold dig fra sodavand/alkohol/chips og brug din sunde fornuft (du ved jo godt hvad der skal til)

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-01-10 19:30

Du kan ikke slanke dig ved fedtforbrænding under motion. Effekten er meget mindre end folk tror.
Men daglig let motion er vigtig for at regulere appetitten. Den udvikler også musklerne, så deres vægt øges, og musklerne har et hvilestofskifte, selv, når du sover. På den måde har en let men daglig motion en god effekt.
Så skal du undgå de meget fede eller søde sager, og spise mindre, men helst noget med fiber, som mætter længere.
Undgå færdigmad og hvidt brød.

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 20-01-10 19:33

Tak for svaret!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-10 19:34

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 21-01-10 05:47

Drik vand frem for Cola
Spis æbler frem for flødeskumskager
Gå en tur i stedet for at sidde foran PCen eller TVet

Kommentar
Fra : Dahab