/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Simpelt loginsystem?
Fra : kbisgaard
Vist : 499 gange
300 point
Dato : 16-01-10 21:48

Hej Alle

Jeg står for hjemmesiden i en tennisklub. Her skal folk gerne kunne sætte deres tennisklub aktier til salg, så derfor skal jeg have lavet mig et login system.
Jeg kan en smule php, så kan godt indsætte data i en database og så videre. Det jeg mangler er en kode, som tjekker om brugernavn og password passer samme.

Hvordan skal jeg gøre dette?

Hilsen Bisgaard

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 17-01-10 11:08

Hej bisgaard
Vi bøvlede med et lignende spørgsmål for en tid siden, jeg skal nok finde det senere. Men prøv lige og se det der kom ud af bøvlet http://stoneplace.dk/logind/default.php
Uden default.php ser du filerne.
hilsen Steen

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 300 point
Dato : 17-01-10 11:15

Hej igen Bisgaard.
Den var lige her: http://www.kandu.dk/Spg142964.aspx
jeg mener pasword til admin virker endnu så du kan se hvordan det virker
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : kbisgaard

Dato : 19-01-10 21:04

Tak for svaret stone47.