/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
File Maker Pro 7
Fra : sdam
Vist : 1108 gange
100 point
Dato : 12-01-10 13:51

Kan nogen hjælpe mig med at finde en dansk brugsanvisning, eller guide, til at arbejde efter i File Maker version Pro 7

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 12-01-10 14:39

Opdater til nyeste version....

7eren udgik for 2 år siden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-01-10 15:45
Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 12-01-10 19:42

Er det denne du tænker på. ellers ville et link gøre underværker, så andre ikke skal bruge tid til at finde dit problem.
http://www.filemaker.com/dk/products/fmp/

Bortset fra det, hvad skulle hjælpen bestå i.
Tvivler på der er nogen der gider oversætte deres MSND! bibliotek til Dansk,
hvis det ikke allerede er indbygget i programmet, hvad man skulle tro, da siden er på Dansk.

Men du kan jo hente den seneste udgave, og så ellers bare (kopiere) biblioteket og lægge over i din 7 ´r.
Om du så senere kan åbne det, uden den seneste udgave?
Ellers vil jeg gerne se ? et link til den udgave DU har, så kan det være hjælpen er på vej.

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 12-01-10 19:44

WOW

Markerede en´linie´og resten fulgte med.

Vores partnere ønsker at foreslå dig følgende produkter

Besøg FILEMAKER officielle side
Brugsanvisning FILEMAKER FILEMAKER PRO 7
Diplodocs hjælper med at downloade brugerguide til FILEMAKER FILEMAKER PRO 7 Bemærk venligst at brugerguiden er på Persisk.

Brug for hjælp, støtte, anmeldelser, tips eller fejlmelding af dine FILEMAKER FILEMAKER PRO 7-_0 produkter?

Betjeningsvejledning FILEMAKER FILEMAKER PRO 7
Detaljeret instruktioner er i Brugerguiden.

Hvis dette dokument passer til den brugerguide, instruktionsmanual eller brugermanual du leder efter, så download den nu. Diplodocs giver dig hurtig og nem adgang til brugermanualen FILEMAKER FILEMAKER PRO 7.

FILEMAKER Vil du tilbyde et produkt vi ikke har brugermanualen til? Fortæl os hvad du leder efter: brugsanvisning, brugervejledning, betjeningsvejledning, monteringsvejledning, kom i gang, anvisninger, instruktion, monteringsvejledninger, brugermanual, brugerguide & instruktioner

Diplodocs giver dig mulighed for at downloade brugermanual FILEMAKER FILEMAKER PRO 7, brugerguide FILEMAKER FILEMAKER PRO 7, instruktion FILEMAKER FILEMAKER PRO 7, ejermanual FILEMAKER FILEMAKER PRO 7 onlinemanual FILEMAKER FILEMAKER PRO 7

FILEMAKER FILEMAKER PRO 7, , Software/Programmer.
Tilføj denne add-on for at downloade manualer fra din side, blog eller dit forum Ofte stillede spørgsmål Kontakt Diplodocs team Last searches
Last additions Sitemap
Mærker der starter med A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Copyright © 2005 - 2008 - Diplodocs - All rights reserved.
Specifikke mærker tilhører deres respektive ejere.

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 12-01-10 23:40

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 13-01-10 03:07

Citat
Kan nogen hjælpe mig med at finde en dansk brugsanvisning, eller guide, til at arbejde efter i File Maker version Pro 7

NEJ__?
Hvordan kunne du tro det

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 13-01-10 07:26

Tak for alle "velmente" og seriøse tilbagemeldinger, men da der ikke er svar i mellem disse der relaterer til mit spørgsmål, der gik på hjælp til en dansk sproget guide til Filemaker.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 01-02-10 13:39

Tak for svaret refi.