/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
LØN??
Fra : notatoy
Vist : 1373 gange
40 point
Dato : 25-04-03 18:40

Hvad ligger en "normal" startløn på for en afdelingsleder i f.eks. et varehus???
M.v.h Notatoy

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 25-04-03 18:45

Hmmmm...... jeg ved det desværre ikke præcist, men har tjekket på http://www.jobindex.dk/cgi/cv/salaryindex.cgi, hvor man kan tjekke gennemsnitsløn indenfor nogle forskellige fag. Måske de oplysninger jeg har indtastet ikke passer helt på, hvad du leder efter. Men du kan jo prøve selv at taste dine oplysninger ind.

Her er mit resultat:

http://www.jobindex.dk/cgi/cv/salaryindex.cgi

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 25-04-03 18:48

hov.... min udregning kom vist ikke med :-/

Så her er den:

Løn index

Løn-Index har fundet de 20 CV-er, der passer bedst på de oplysninger du har angivet.

Gennemsnit Standardafvigelse
Nuværende månedsløn 26152 ± 5543
Forventet månedsløn 28250 ± 6502

Din løn bør ligge indenfor 1-2 standardafvigelser fra gennemsnitslønnen. Bemærk dog, at tallene kun er vejledende og du bør naturligvis også tage højde for andre ting end lønnen.

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 25-04-03 19:02

Tak Majbritt05, jeg har selv været inde på den side og fik det samme resultat, men synes desværre ikke det er præcist nok. Havde håbet der var en der vidste det mere præcist.
Notatoy

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 25-04-03 19:04

Så vent lidt. Måske der kommer nogle flere online senere på aftenen - måske der er nogle af dem, som ved det

God weekend

Accepteret svar
Fra : gch123

Modtaget 40 point
Dato : 25-04-03 20:37

Hej
Prøv: www.hk.dk
vælg faglig service, ofte stillede spørgsmål der er et om lønstatistik, vælge arbejdsfunktioner

et klip fra siden
En almindelig lønmodtager tjener i gennemsnit 20.100 kr. om måneden., hvorimod et HK-medlem med ledelsesansvar tjener 24.850 kr. om måneden i gennemsnit.

Mvh
GCH

Godkendelse af svar
Fra : notatoy

Dato : 26-04-03 11:44

Tak for svaret gch123.