/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Hvilken type er brugt til BIF logo
Fra : hyggemor
Vist : 1229 gange
100 point
Dato : 28-12-09 23:32

Hey,

Hvilken fonts er brugt til BIF logoet?
Altså der hvor der står BIF

http://uefaclubs.com/images/Br%F8ndby-IF@2.-old-logo.png

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 110 point
Dato : 28-12-09 23:45

Jeg tror det er ARIAL BLACK B. I. F.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 28-12-09 23:50

ARIAL BLACK Kan også skrive blå bogstaver

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-12-09 23:52

Nope, ikke arial black, både b og f er forkert

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-12-09 23:52

Jeg vil også tilslutte mig ideen om ARIEL BLACK !!!

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 28-12-09 23:56

Synes ikke at det ligner fuldstændigt ariel black, men det er nok den der kommer nærmest

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-12-09 00:03

ariel black er forkert, kig på buerne i B, de er lige store, det er de ikke i ariel black
de to vandrete streger i F er ikke lige lange og afstanden er for lille til at være ariel black

noget helt andet er så at det slet ikke er brøndbys logo http://brondby.com/presse/artikel.asp?id=484&mid=33

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 29-12-09 00:12

Hi Exterminator, du er også så skarpsynet. Du har fuldstændigt ret. Det er ikke det korrekte logo. Men det var nu også skrifttypen jeg var ude efter

By the way, når jeg prøver med ariel black synes bogstaverne til at "hælde" lidt på skrå.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-12-09 00:16

prøv "Impact", den er ikke 100% men tæt på

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-12-09 00:18

og dog, ikke tæt nok

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 29-12-09 08:38

Prøv her:

http://new.myfonts.com/WhatTheFont/

Der kan du uploade BIF logo og lade programmet selv finde ud af nærmeste font.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-12-09 12:09

Skal du bare bruge bogstaverne eller skal du skrive noget med samme skrifttype?
Det er ikke sikkert at der findes en skrifttype som BIF. Mange gange ændre man på bogstaverne til et logo, så det ikke bare er en almindelig skrift.

Jeg vil tro du kan bruge en halvetica.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : hyggemor

Dato : 29-12-09 12:42

Hey igen

Jeg har besluttet mig for, at bruge ariel black som synes at komme tættest på. Jeg skal blot skrive noget med samme bogstaver.

Smokei kom først men ville dog gerne give andre lidt point også, som tak for den tid I har brugt på dette sære spørgsmål. Giv lyd, hvis jeg skal oprette yderligere spørgsmål, hvis nogle af jer ønsker lidt "goodwill"

Godt nytår

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 29-12-09 17:31

Tak. og godt nytår til dig fra mig