/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
"Plat show" på DVD
Fra : Disi
Vist : 4300 gange
100 point
Dato : 23-12-09 20:25

"Plat show" på DVD eller VHS
Hej alle,

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan få fat i "Plat show" med Michael Carøe, Peter Kær & Mads Keiser. Jeg synes at dette er show er vanvittig morsomt, og vil gerne have en ny kopi, da min gamle VHS kopi er "lettere" medtaget. Findes dette show på DVD, og hvor kan jeg får fat i VHS eller en DVD kopi?

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 23-12-09 20:33
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 22:16

Jeg kan se, du også har spurgt her for år tilbage, der var en der skrev, at den ikke var lavet på DVD, så er den garanteret heller ikke nu

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=19&conference=285&posting=1390126

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 23-12-09 22:17

og i mit link, var der en der ville sælge sin vhs, men han ville måske ikke sælge alligevel?

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 24-12-09 08:51

Det er ikke mig der har spurgt i Sol debatten
Men det link du har lagt var der en mail som jeg har prøvet at skrive til

God Jul

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 24-12-09 11:24

Biblioteket har den, gratis

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 13-01-10 07:30

Tak for svaret Nordsted1.