/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
opstart vista
Fra : loberg
Vist : 459 gange
500 point
Dato : 23-12-09 16:51

Hej.
Jeg er ved at hjælpe med min datters pc. Jeg har selv XP , men hun har Vista. Hendes HP pc starter op med en masse programmer, jeg har været inde og prøve at "fjerne" programmer der starter op med det er kun få man kan gøre det ved.
I min XP kan man gå ind og skrive msconfig og så vælge dem fra man ikke vil ha skal start op. I Xp går man ind i start så kør . Men det kan jeg ikke se hvordan man gør i Vista ??
Er der andre måder på at alle de programmer ikke starter op ??

JIM

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 23-12-09 16:54

Du gør det samme i viste/ programmer/tilbehør, der er KØR

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 23-12-09 18:34

Eller du skriver bare msconfig i søge linjen lige over start flaget, markerer msconfig og trykker på Enter, så åbner vinduet hvor du under fanebladet Start kan vinge dem af som må starte sammen med Windows, husk at sikkerheds programmer skal starte, klik på Anvend og genstart computeren, vær opmærksom på at Windows Defender måske spærrer for meddelelsen om at du har ændret, giv lov at køre den meddelelse ok klik på Ok til at du har ændret og beskeden ikke skal vises igen

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-12-09 20:09
Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 23-12-09 22:44

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-09 22:56

Selv tak, det er kun en af flere måder jeg fortalte om, forslagene fra de andre er lige så gode