/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Golf
Fra : Sønder
Vist : 571 gange
50 point
Dato : 18-12-09 15:31

Jeg må sige, at jeg er slået med undren og og, ja beundring!
-Én ting er at Tiger Woods har op mod en snes kærester ved siden af konen, men hvordan i alverden kan han nå 18 huller på en eftermiddag??
Jeg indrømmer: Jeg kan ikke

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 60 point
Dato : 18-12-09 15:36

Hvis han har...Jernet i orden, og gode...kugler.....

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-12-09 16:02

Man ska da bare bruge jern nr. 9 to gange .

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-12-09 16:24

AHHHH....Sådan et lille...Put?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-09 16:28

Øv - jeg må ikke end gang spille golf.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-12-09 16:38

Citat
Én ting er at Tiger Woods
To ting. Den anden er, at det er beundringsværdigt, at amerikanerne har kåret ham til årets sportsnavn. Men hva, for nogen er utroskab vel også en sport .

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-12-09 16:41

På golfbanen:

"-Hva´ så, når det er koldt og der er SNE på plænen. Får i så røde kugler?"
"-Helt sikkert, hvis vi ikke tager lange underbukser på"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-12-09 17:33

Citat
To ting. Den anden er, at det er beundringsværdigt, at amerikanerne har kåret ham til årets sportsnavn. Men hva, for nogen er utroskab vel også en sport

Jeg fatter ikke hvorfor folk absolut skal blande de ting sammen.. det kommer da ikke os ved, hvad han laver i fritiden/privatlivet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-12-09 18:55

Citat
Øv - jeg må ikke end gang spille golf.

Det er også en dyr sport Eyvind..... og den bliver meget dyr for tigeren

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-12-09 21:35

Europæreren: "-Hvis jeg får éen søn mere, kan jeg starte et fodboldhold"
Olie-sheiken.: "-Hvis jeg får éen kone mere, kan jeg åbne en golfbane"

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-12-09 21:48

Citat
Olie-sheiken.: "-Hvis jeg får éen kone mere, kan jeg åbne en golfbane"
Ni-huls eller 18-huls ? Nå pyt med det, han får da lige så travlt med at "putte", som Tigeren .

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-12-09 22:02

Han skal dælme osse ha´ et ordentligt...jern

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-12-09 22:23

Citat
Jeg fatter ikke hvorfor folk absolut skal blande de ting sammen.. det kommer da ikke os ved, hvad han laver i fritiden/privatlivet
Helt rigtigt, men i vores verden får et så kendt menneskes image et ordentligt knæk, når dette menneske ikke lever op til idealerne .

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 19-12-09 10:14

Tak for svaret yearhouse. Det vil jeg så prøve...

For øvrigt er jeg HELT enig med Nordsted i hans betragtninger.

God jul, alle!