/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
Massagepude...
Fra : Desmersnaps
Vist : 1471 gange
100 point
Dato : 15-12-09 22:18

Hej folk
Jeg går og overvejer at give min kæreste en massagepude i julegave, men aner ikke hvad jeg skal vælge. Jeg har prøvet at finde anmeldelser af forskellige puder i min prisgruppe, men har haft ret svært ved at finde nogen. Jeg har kig på følgende:

http://www.skiftselv.dk/p/Massage-apparat-OBH-Shiatsu-massagepude-mlys--varme-6074/da184236-a468-4c81-a32b-bb364e74f752

og

http://www.wupti.com/Produkter/50202481_%28Wupti%29.html?utm_source=kelkoo

Er der nogen der har erfaringer med en af disse puder, eller noget i samme stil. Jeg tænker umiddelbart en pude der kan massere nakke/ryg, men noget til lænden kunne også gå...

Mvh Kasper

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 15-12-09 22:27

Har du overvejet at købe en massagebænk og så selv gå i gang, det er ikke så svært at massere, men jeg er sikker på at din kæreste vil blive mere glad for den mere personlige massage.
Jeg har ikke selv erfaring med massagepuder, her i huset bruger vi hænder og arme til at massere med, samt en rystende sag fra OBH, bl. a. anbefalet af min fysioterapeut.

Prøøvv det!

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 15-12-09 22:32

Det gør vi også, men jeg kan jo ikke være der 24/7

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 15-12-09 22:39

Vel talt Desmersnaps, så er jeg sikker på at massagepuden er et godt suplement, har man ikke en prøvetid på 14 dage med den slags instrumenter? Eller hyr?

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 16-12-09 16:13

Jeg tror ikke man kan bytte/få penge tilbage når emballagen er brudt. Det er vel med sådan en som med alt andet man køber?

Mvh Kasper

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 16-12-09 16:17

Hmmm, nu var jeg lige inde på siden, og der står faktisk 14 dages fortrydelsesret, så du har nok ret

Accepteret svar
Fra : olarsen

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-09 16:32

Hvis intet andet er bevist har jeg altid ret

Godkendelse af svar
Fra : Desmersnaps

Dato : 17-12-09 12:47

Tak for svaret olarsen.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 17-12-09 13:14

Jeg siger osse tak, det værste er nu vil min kone også ha' en - jeg gi'r åbenbart ikke nok

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 17-12-09 17:38

hehe