/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Møblegreb...
Fra : bolette
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 15-12-09 18:38

Hejsa
Jeg har købe en finer kommode ganske lille http://www.traevarer.dk/Finerboxe.100.aspx B:58 H:13 D:12 cm dem til 99 kr - 5 skuffer...Og nu vil jeg gerne ha` nogle greb på. Tænkte på noget med en ring..Noget i den stil. Nogle der kan hjælpe hvor man køber sådan nogle henne..Eller jeg selv kunne lave sådan nogle. Skal lige sige :) At der er 30 små skuffer..Så hvis jeg skal købe dem, bliver det en dyr omgang.
Håber der er nogle der har en god ide :)
Mvh.Bolette.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-12-09 18:44

Begynd med XL byg

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-12-09 18:55

http://www.genbyg.dk/moebelgreb_knopper/

derudover kan du bore et hul i hver og sætte et tov af kraftig kvalitet i hullet, binde en knude bag og for.
et lyst tov ville passe til møblet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-09 19:13
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-12-09 20:04

Det sorte stykke på billedet af skufferne er altså greb i sig selv, det er nemlig et hak ned i forstykket.

Så sparer Du møbelgrebene

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-12-09 20:13

Citat
Det sorte stykke på billedet af skufferne er altså greb i sig selv, det er nemlig et hak ned i forstykket.

Så sparer Du møbelgrebene

-

Ja, det er jo rigtig nok- men synsindtrykket med nogle greb ville nu være flot

Kommentar
Fra : bolette

Dato : 15-12-09 21:10

Tak skal i ha` kigger lige på det