/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Version 2003 vs. 2007
Fra : Smukke_Ole
Vist : 431 gange
200 point
Dato : 15-12-09 16:33

Jeg har indtil for en uge siden anvendt "2003" eren, men lod mig så overtale af min svoger til at "dele" "2007" eren, da den iflg. licensen kunne installeres på 3 separate computere.
Jeg afinstallerede 2003 og installerede 2007, og fik den aktiveret uden problemer.
Nu har jeg imidlertid fortrudt, idet jeg åbenbart er blevet for vant til 2003 og ikke rigtig kan/gider finde ud af 2007.
Derfor er mine spørgsmål:
1. Kan jeg geninstallere 2003 uden at afinstalleres 2007 ?
2. Hvis ikke, og jeg afinstallerer 2007, kan den herved friigivne installation så anvendes på
en fjerde computer (min kones f. eks.) ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-09 16:46

Citat
og ikke rigtig kan/gider finde ud af 2007.

Der er da ikke så meget at finde ud af Det meste er da det samme....

Citat
så anvendes på en fjerde computer (min kones f. eks.) ?

Hvad har hun gjort

Men prøv da bare - får du problemer må du jo have fat i MS

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-12-09 16:54

Det bedste er at afinstallere Office 2007, genstarte og så installere Office 2003. Har du begge på din PC samtidig, så kan der opstå konflikter. Ellers skal du lægge dem på hver sin partition.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-12-09 16:58

Masser kan bedre lide 2007 efter nærmere bekendskab, f.eks er Word blevet mere overskuelig.

Blot skal man huske at gemme dokumenter som "Office 97-2003" hvis de skal sendes til en computer med ældre versioner, ellers kan de ikke åbnes, dog kan OpenOffice klare dem, som alt andet.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 15-12-09 22:33

De 3 licenser som må bruges i Office 2007 skal bruges i samme husstand

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 16-12-09 00:17

Citat
Der er da ikke så meget at finde ud af Det meste er da det samme..

Ææhhh, jeg synes nu at visse ting er rodet godt omkring så det er svært at finde, og det lille program med talebobler, pile, stregtykkelser m.m. er da helt væk. Er der noget jeg har misforstået eller bare ikke kan finde, så korriger mig venligst (og gerne på en venlig måde)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-09 09:12

Man forventer at mennesket udvikler sig.....

Derfor er mennesket også i stand til at lære NY teknologi....

Til trods for hestevognen var et godt transportmiddel har vi alligevel lært at køre i biler

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 16-12-09 09:48

Brug nu den office 2007, den er go' jeg er selv begyndt at bruge den, lige pludselig kan du ikke åbne breve fra andre fordi du bruger 2003 - så se så at komme i gang Smukke_Ole