/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
en pige fra thailand
Fra : kattegat01
Vist : 800 gange
65 point
Dato : 14-12-09 16:29

hej hej. jeg vil gerne lære en thailansk pige at kende. Evt en der allerede er bosat i dk. Jeg har været inde på den thailanske forenings hjemmeside. men det er ikke der man får kontakt. hvad gør jeg ?? findes der rejser til thailand med det for øje at mødes med en der. mvh kattegat 01

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 16:40

Du tager kontakt til den Thailandske forening igen,og spørger om hvornår der sker noget i foreningen næste gang

Alle er velkomne - mod et lille beløb, så vidt jeg ved -

Når du så deltager, så er langt størsteparten fra Thailand,

Accepteret svar
Fra : Cathcart

Modtaget 42 point
Dato : 14-12-09 16:42

Det synes jeg, at du skal glemme alt om, for I vil være alt "for langt" fra hinanden kulturmæssigt. Så i 99,9 % af sådanne konstellationer kan det kun gå galt.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 16:44

Et PS til mit indlæg: Her tænker jeg på, selv at "hente" en kvinde i Thailand.

Godkendelse af svar
Fra : kattegat01

Dato : 14-12-09 16:47

Tak for svaret Cathcart. Det forstår jeg ikke helt. kender nemlig nogen der kommer sammen på tolvte år. han "hentede" hende i thailand. det kunne jeg jo også men vil gerne kende en som er i landet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-12-09 16:53

Tjaeh, hvis Du vil have en underdanig kvinde, det ligger i deres opdragelse og kan vare længe at pille af dem.

Min kollega blev gift med en.......som en gestus da hun hurtigt var blevet kasseret af en anden og derfor var i fare for at blive udvist, dog kom de til at elske hinanden senere.

Men der gik et halvt år før han fik hende til at rense grøntsager i køkkenvasken istedetfor i en balje hvor hun sad ned på gulvet

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 16:57

Kære kattegat01.

Når det nu er sådan, at du kender nogen, hvor et sådant partnerskab går godt, er det da ikke så godt, at du accepterer mit svar. Det var jo kun min personlige mening, ud fra hvad jeg har læst og hørt om.

Så prøv at følge Nordsted´s råd. Måske du har heldet med dig, hvad jeg selvfølgelig ønsker for dig .

Mvh Chris .

PS! Jeg laver lige et lille indlæg i Samliv, så du kan få dine point tilbage . Og lav så et nyt spg. om samme emne, da dette bliver lukket om lidt, fordi du var så hurtig til at acceptere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 17:09

Chris

1. det er ikke sikkert spørger ser at du har skrevet her i tråden

2. det er jo ikke spørgepoint spørger får retur, men superpoint

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 17:51

Kære Nordsted.
Citat
2. det er jo ikke spørgepoint spørger får retur, men superpoint
Det ved jeg da godt, men det er da bedre end ingenting. Tænk dog på alt det, de kan bruges til . Så jeg håber da, at Kattegat ser den nye tråd, og så hopper tilbage til denne .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 17:52

UPS! Hvad nu med point, når Kattegat ikke er superbruger ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 17:57

Så må du give ham en flok ***** de ser også så pæne ud

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 18:02

Helt fint. Bare skørt, at de point ikke fiser retur som spørgep. . Og hvordan ved du, at Kattegat er en "ham" ??

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 18:04

Det ved jeg heller ikke... men jeg syntes Kattegat lyder til at være en han, når "han" skriver således

Citat
jeg vil gerne lære en thailansk pige at kende

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-12-09 18:21

Citat
jeg vil gerne lære en thailansk pige at kende

Har du for mange penge da