/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
PS3 harddisk skift
Fra : RAF.DK
Vist : 373 gange
200 point
Dato : 13-12-09 18:54

Dav.

Jeg har to PS3 og jeg vil skifte den ene harddisk ud med den anden, som har alle mine gemte spil osv. på.
De er begge to den opbrindelige version, ikke Slim modellen, dog den ene er på 120GB og den anden 80GB. De passer fint sammen, men når jeg starter min nye PS3 med mit gamle harddisk i, sige den at den ikke kan finde en opdatering 3.10 og så kan jeg ikke komme videre? HJÆLP!!!
Og hvis en sletning af alt på harddisken er den eneste mulighed, hvordan gør man så det?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-12-09 19:30

Har du internetforbindelse til din ps3

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 14-12-09 15:21
Kommentar
Fra : RAF.DK

Dato : 14-12-09 19:46

ja har prøvet at sætte det til, men der sker umidbart intet..