/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Coverbilleder til WMP
Fra : Baunster
Vist : 312 gange
20 point
Dato : 13-12-09 13:07

Hej.

Har et problem med min WMP. Jeg kan ikke få den til at vise mine coverbilleder til mine albums? Jeg har googlet og googlet men ikke fundet noget svar.

Jeg har prøvet at kopiere det billede jeg gerne vil bruge og sætte det billede ind, men når jeg højre klikker på "paste art here" får jeg kun mulighederne: "open" "play" "add to now playing" "add to ->" "edit" "rate" "find album info" "update album info" og "delete". Jeg har prøvet alle muligheder men synes ikke jeg kan finde noget der hjælper. Nogen der har gode bud?

Jeg har billedet af coveret liggende i mappen hvor wmp filerne ligger. (Det er albums jeg henter fra TDC-play så burde at passe..)

Håber at høre fra en af jer.

/Michael

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-09 13:12

Omdøb billedet til folder.jpg så bliver det vist i WMP
Resize det evt til 300x300 pixel

Kommentar
Fra : Baunster

Dato : 13-12-09 13:32

Tak for det hurtige svar! Jeg fandt ud af det at hvis jeg satte windows photo gallery til at være standard foto-visnings program så kunne jeg kopiere billedet og dermed kom den sidste mulighed frem når jeg højre-klikkede på det "tomme" album felt. Spørsmålet kan lukkes.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-09 13:34

Ja men så lukker du bare ?
På en af de to knapper under tekst feltet
Accepter Annuller