/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hvilken jule film er det?
Fra : magnus46
Vist : 307 gange
100 point
Dato : 12-12-09 18:45

Jeg havde engang en 8mm tegnefilm, som jeg desværre har mistet - nu vil jeg gerne have den igen, men kan ikke huske titlen - kan du hjælpe?

farve tegnefilm
varighed: ca. 10 - 15 min.
sproget: engelsk

handlingen udspiller sig en (jule)aften, hvor en bjørn fortæller sine "børn" om de sidste mennesker.
Den fortæller, hvordan der var en krig, hvor to store lande lavede en alt udslettende krig - og slutter med, at de 2 sidtse soldater (og sidste mennesker) skyder hinanden.

Jeg købte filmen hos et firma i England (Derann films), i 8o'erne, men i firmaet er der ingen, som kan huske filmen.

Jeg vil være meget taknemmelig for et svar.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 15-12-09 19:25

SKÆG side du har hentet/ købt det fra, når man søger på deres egen side, bliver man viderestillet.
HVIS? du kan komme titel, eller andet MEGET nærmere, kan jeg sikkert hjælpe.
Mener selv at have set den ? for massssssssssser at år siden.
Prøv at google på sante/ bears/ firamet + 1980? _osv

Mener endda at have set den lige imorges, (links til samme)_ på en eller anden side, men jeg er ikke UP_to-dato...HJUL/ Jul, leder nemlig selv efter et par gode DITTO film.

Men prøv at komme den, LIDT nærmere.

Kommentar
Fra : magnus46

Dato : 17-12-09 11:56

Hej
Tak for dit svar, men det bringer mig ikke nærmere filmen. Jeg har "googlet", så jeg er næsten blå i hovedet. Men skulle du komme sagen nærmere hører jeg meget gerne fra dig.

Venlig hilsen - og god jul