/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Nintendo DS Lite batteri...
Fra : bimbobo2
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 10-12-09 19:25

Hej,
er der nogen som har erfaring med en uoriginal batteri til Nintendo DS Lite.

Der er flere steder tilbud til forskellige type batterier kompatibel med NDS Lite..
Men... efter al snak med de batterier til mobilos, som bliver for varme, eksplodere osv.. er jeg lidt i tvivl.

Jeg vil gerne høre fra nogen, som har prøvet det selv, eller har "konkrete" erfaringer med disse type batterier.
Mvh

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-12-09 19:53

min erfaring er kortere tid mellem opladninger.

og kortere levetid

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 11-12-09 19:59

...jeg ønskede erfaringer med at bruge uoriginale batterier..
Men tak for post...

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 12-12-09 08:58

og det skrev jeg, hvis du kan læse

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 12-12-09 09:51

Tak... jeg havde misforstået meningen..

Jeg har set en originale batteri og samme dette som er 2000 mah i stedet for 1000 mah.
Det burde være en fordel med dobbelt power.. men måske er stadigvæk "bedre" at købe den originale..

http://www.konsol-chips.dk/product.asp?product=1363

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 12-12-09 11:52

Jeps det er min erfaring, at originale holder hvad de lover.

Jeg sidder med to uoriginale, forskellige, de mister hurtigt effekt.