/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
eee box 1012
Fra : sergio01
Vist : 217 gange
20 point
Dato : 10-12-09 08:43

Hejsa.

Jeg har lige købt en Eee Box 1012, med henblik på at bruge den som afspiller til film. Det gør den også godt nok, indtil jeg ville prøve med en mkv fil, den hakker hele tiden. jeg har sat den til min fladskærm som er fuld hd og med et hdmi kabel, til at afspille bruger jeg vlc.
Jeg har prøvet med gom player, og der virker den bedre. men stadig ikke godt nok.

Håber der er nogen som kan se hvor fejlen ligger!

Styresystem: Win 7
CPU Intel® Atom N330 Dual Core
RAM 2GB RAM (op til 4G) DDR2-800
HDD 2.5" 160-250GB
Chipset NVIDIA MCP7A ION
Grafikkort NVIDIA ION
LAN 10/100/1000 Mbps
WiFi 802.11b/g/n
Stik/forbindelser

* Kortlæser (SD/SDHC/MS/MS Pro/MMC)
* USB x6 i alt
* Høretelefoner
* Micorofon
* eSATA
* Wi-Fi antenne
* Gigabit Lan
* HDMI out
* D-Sub
* Audio out (S/PDIF out) stik
--

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 10-12-09 11:44
Kommentar
Fra : sergio01

Dato : 10-12-09 12:41

jeg har prøvet den guide.. Men det hjælper ikke.
kan bare ikke forstå hvorfor den ikke kan afspille det? Er det fordi pc'en ikke er god nok?
Har fået den til ikke a hakke mere, men nu er lyd og billede bare ikke i sync.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 10-12-09 18:17

Så kan jeg ikke hjælpe, desværre .