/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
TELIA
Fra : spam-free
Vist : 585 gange
61 point
Dato : 09-12-09 22:23

Andre end mig, der har problemer med SAMME

Efter godt 2 mnd, har jeg modtaget üdstyr¨ til mit netværk
INTET ANDET.

Bortset fra DET, mangler der en kontrakt,
MED MINDRE DEN ER GYLDIG SOM EMAIL + 2 måneder gammel´= aftalen.
Men fik den først bekræftet PR MAIL for et par dage siden / 1 uge.
Hvor de undskyldte så min røv var BAR == pr mail = autosvar
+
at skulle skrive til dem, bare for at få et AUTOSVAR tilbage, orker jeg ikke MERE
OPGIVER den side af deres service, da jeg har fået samme svar igen = læs min mail/ kontrakt?
Som jeg stadig ikke har på skrift...

Skal gerne ligge forløbet på billeder.

DVS: de par mail´s jeg har modtaget, plus pakken der kome med posten
UDEN EN GYLDIG KONTRAKT.

SÅ er spørgsmålet bare. 14 dages fortrydelse ret__ RENT TIL GRIN/ knab 2 måneder efter
MEN, mit nuværende ABONNEMENT er jo opsagt af TELIA, men ikke i følge min bestilling.

Øv_ og fuck tele-selskaber

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 71 point
Dato : 09-12-09 22:54

TELIA og STOFA er noget der er suget op fra samme kloak. Der er ingen af dem som er værd at anbefale. Om end de ikke er et og samme selskab, så er det som at se to bøsser flette fingre med hinanden.
Ring og aftal, at du returnere hele skidtet, da de ikke har levet op til deres "selv det dårligste ry".
Sig så til dem, at der er mange andre selskaber som yder en langt bedre service.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-12-09 22:59

Citat
TELIA og STOFA er noget der er suget op fra samme kloak. Der er ingen af dem som er værd at anbefale. Om end de ikke er et og samme selskab, så er det som at se to bøsser flette fingre med hinanden.
Ring og aftal, at du returnere hele skidtet, da de ikke har levet op til deres "selv det dårligste ry".
Sig så til dem, at der er mange andre selskaber som yder en langt bedre service.

Ville det SGU gerne, men mit TDC ophører på Lørdag, og jeg kan ikke undvære nettet.
Min eneste form for UD af hjemmet.

Og inden de modtager retur pakke osv, så er jeg JO GÅET I SORT

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-09 23:07

Ved ikke helt hvorfor Stofa skal med i den bås
Vi har intet at klage over vedr. service

Mon ikke du har fået den "kontrakt" og blot "forlagt" den på en dårlig dag.....

Jeg tvivler på Telia forærer dig noget de ikke har styr på....

PS...

Skriver du til dem på samme måde som på Kandu, ja så forstår jeg godt de ikke rigtig ved hvad de skal svare

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-12-09 23:30

Citat
Mon ikke du har fået den "kontrakt" og blot "forlagt" den på en dårlig dag.....

Jeg fik min KONTRAKT denne dato_ billede følger

= oplysninger KLIPPET

http://www.gratisimage.dk/image-0CCE_4B20291C.jpg

http://www.gratisimage.dk/image-4F93_4B202ADA.jpg

2 måneder siden, og jeg HAR PÅ INTET ? fået en kontrakt.

kun en skide mail/ 5, som jeg intet kan bruge til
OG RINGER JEG TIL DEM, SÅ KLAPPER DE RØRET PÅ
EFTER AT HAVE SIDDET på den dyre linie og brugt penge/ ikke den gratis.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-12-09 23:34

HVis du mener pr mail
Så har jeg modatget dette, første billede kom sammen med apkke, som jeg mod igår??
CA: 1 måned forsinket
Jeg har intet andet modtaget en disse 2 klip + en pakke = 1 måned for sent

PIS

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-09 12:13

Din anden genvej er din kontrakt, du har bestilt en vare og firmaet har accepteret. De har åbenbart ikke brug for en papir kontrakt. En mail er nok.

Godkendelse af svar
Fra : spam-free

Dato : 13-12-09 04:10

Tak for svaret severino.
NU_ var det egentligt også bare lille mig
der ville have det hele på __SORT OG HVIDT
men det--- kan vel være FOR besværligt for et lille tele? at sende tll mig

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 15-12-09 21:32

NB:
Kan så lige nævne, AT DER IKKE VAR EN TV/ pakke med, så har lige smidt en ?????(/%%/#""
til dem igen.

Om jeg fatter så langsom en måde at behandle kunder på.
Nå, men det er vel deres sag, gider ikke bruge mere TID på dem.
De for en opsigelse_ NEXT jeg er vågen

Og så skal det ikke undre mig om jeg skal betale 2 X for en forsendelse

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-12-09 21:52

Det er Telia i en nødeskald. - Betal heller lidt mere og få en udbyder med renomeet i orden (hvis det snart findes)