/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
IP telefoni selskaber
Fra : Rao
Vist : 463 gange
50 point
Dato : 09-12-09 19:13

Nogen som har kendskab til et firma som tilbyder IP telefoni som Telio gøre?

Fast abonnement og at man kan ringe til fastnet i DK og andre Europæiske lande?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-12-09 19:23

Ikke for at gøre dig ked af det, men alle dem jeg kender har vrøvl med deres IP telefon.
Hav endelig en mobil i baghånden.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 09-12-09 19:33

Hejsa.
jeg bruger telsome og er godt tilfreds.. faktisk virker det bedre en dengang vi havde TDC..
Jeg betaler en fast pris.. og så kommer opkalds afgift oveni
Men prøv at ring til dem
for de kan lave nogle andre tilbud end dem som er på deres hjemmeside..

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 09-12-09 23:31

http://www.fonet.dk/
deres virker godt hos flere af mine venner

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 10-12-09 00:57

Bruger også Fonet, har gjort det i flere år nu, super god betjening både hos ejer men også deres suport, da jeg i sin tid skiftede havde jeg en teknikker fra Fonet i røret samme dag som jeg skulle sætte systemet op, da jeg ikke er en ørn i opsætning på IP.

Kan kun anbefale Fonet.dk

P.s husk at få udfyldt overflytnings papir fra gammel nummer til nyt selskab hvis du vil beholde dit gamle tlf. nummer, tager et par dage.

Hvis du vil/ikke stå i de gule sider (det koster) skal du opgive det ved bestilling.

Held og lykke

Prosat

Kommentar
Fra : Rao

Dato : 10-12-09 19:41

Er her nogen som kender Redspot?

De har et produkt noget lignende Telio men kan ikke komme i kontakt med dem!!!!