/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Browser access i MacPowerPC
Fra : Lohals
Vist : 947 gange
100 point
Dato : 24-04-03 09:03

Jeg kan etablere forbindelse uden proplemer, men når jeg vil på Internettet eller sende Mail får jeg meddelelsen serialport
optaget af andet program!!
Jeg har ISDN modem som er mont. på USB porten, har vers. 9.1 OS og alt kører korrekt.

mvh. Alex

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 24-04-03 12:44

Antaglig skrivarporten du må gå ind i väljeren og ändre

Kommentar
Fra : Nextor

Dato : 02-06-03 17:24

Check om der ligger noget i mappen "Start Emner" i Systemmappen"
Det kunne være det software som kommer med Palm HotSync, der overvåger serielporten hele tiden.

Kommentar
Fra : maclind

Dato : 25-06-03 13:11

Tjek hele din Remote Access opsætning.
Jeg vil tro, at din TCP/IP står forkert (vælg anden port)

Accepteret svar
Fra : wahlstroem

Modtaget 100 point
Dato : 12-05-04 08:29

Du skal checke at dit Apple Talk ikke bruger den samme prot som du har tilsluttet dit modem til.
I kontrolpaneler vælger du kontrolpanelet "AppleTalk". Øverst i dette vindue kan du så vælge hvilken port som AppleTalk skal køre på. Vælg her en anden end den som dit modem er sat til...

Hilsen

Wahlstrøm

Godkendelse af svar
Fra : Lohals

Dato : 14-05-04 08:54

Tak for svaret wahlstroem.