/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Film på Nintendo DS Lite
Fra : Pigen2
Vist : 601 gange
100 point
Dato : 09-12-09 13:56

Min søn får en DS i julegave og vi har hørt, at det er muligt at se film på sådan en fætter, men hvad skal jeg købe ved siden af? Og hvordan får jeg filmen over på DS'en?
Det skal skæres ud i pap, for jeg er lidt en spade *griner*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-09 14:08
Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-09 14:11

Mon ikke det ville være billigere at købe en DVDafspiller for 2-300 kr....

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 09-12-09 15:32

du skal vel have et kabel til at smide til pc en så du kan forbinde din nintendo,,
ville dog mene det høre med ´.

ellers er det bare at hente de film du vil have ned (måske youtube.com )
eller andre små klip.. det kan godt være du skal have et program til at lave filtypen om så den kan læse det..

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 09-12-09 15:34

Du smider bare den til pcen ´så kommer der et ekstra drev som der gør ved et kamara svære er det ikke

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 09-12-09 15:38
Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 10-12-09 12:59

Fik at vide, at man kunne se film direkte på den... Det var det jeg mente... Så ungerne kunne kigge på den, når vi kører i bil på vej på ferie.