/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Syntese - Paracetamol
Fra : dizzle1234
Vist : 733 gange
40 point
Dato : 06-12-09 14:48

Er igang med at lave en opgave om en syntese af paracetamol. Har lavet mange af besvarelserne, men kunne godt bruge hjælp, for at kunne se om jeg er helt forkert på den eller lignende.

Nogen der er gode til kemi, som evt. kunne være behjælpelige og kigge på det jeg har fået lavet indtil videre?

Mvh
Christian

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 06-12-09 17:59

så skal du jo nok vise dine betragtniger og resultater et sted, hvor de kan læses!
mvh
pbp

Kommentar
Fra : dizzle1234

Dato : 06-12-09 20:54

pbp: Jeg havde nu mere tænkt på at udveksle mail, og derefter sende og vise det, da jeg vil foretrække det frem for at publicere det herinde.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-12-09 17:39

Du får ikke nogen her til at udlevere mailadresser.....