/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Ang. sprogpakke
Fra : Dumbo2
Vist : 759 gange
100 point
Dato : 06-12-09 12:43

Hej.

Har en kammerat som har en bærbar med vista home premium på tysk og nu vil han gerne have den på dansk.

Hvor finder jeg en sprogpakke med dansk og hvordan installerer jeg den .
Håber nogel kan hjælpe mig.
Tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-09 12:55

Det kan du IKKE

Det er kun muligt på Ultimate...

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 06-12-09 15:17

Prøv at kigge her - http://www.froggie.sk/

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-12-09 16:25

http://www.froggie.sk/lp32sp2.html nærmere betegnet hvis det er en 32 bit version af Vista m SP2

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 07-12-09 08:45

Til Fijala/dogvillestar

Nu har jeg hentet filen, men kan desværre ikke finde ud af, at kommer vidre.
Håber I vil hjælpe mig med det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-12-09 16:53

Fint, så prøv at kigge her, der er lidt screenshots

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-12-09 16:56

Har du hentet Vistalizator. Det gør du ved at klikke på Download i menuen til venstre, klikke på Vistalizator i teksten helt til at begynde med. Nu får du muligheden for at gemme og installere. Derefter skal du kigge på screenshots igen

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 07-12-09 17:19

Til Fijala.

Ja det ser super godt ud, men kan ikke finde ud af hvordan er kommer til den første box. Har prøvet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-12-09 17:34

Når du har installeret Vistalizator åbner der et vindue sig. Der er beskrevet hvorfor et styresystem du bruger. Nede på midten til højre er der en knap der hedder Add language .... Klik på den og klik dig frem til den placering på din HD hvor du har gemt din sprogpakke. Resten går vel af sig selv

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 07-12-09 17:50

Har du fulgt min anvisning. Når du klikker på Add languages skal du vælge placeringen af sprogpakken. Vælg ok og den sprogpakken bliver nu converteret til en fil der kan bruges. Efterfølgende vælger du Install language

Godkendelse af svar
Fra : Dumbo2

Dato : 07-12-09 18:39

SUPER har fundet ud af det. Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-12-09 19:55

Og nu "snakker" dit styresystem så Dansk. Super og tillykke med det.