/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
KIG ?!
Fra : xZagros
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 06-12-09 01:05

hej hvordan kan jeg lave mine egne ridebane spring til billige penge??

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 06-12-09 02:19

Start med at købe et nedlagt landbrug.
Alternativt kan du leje dig ind hos mig. Jeg har pladsen samt en hestestald.
Højris

Kommentar
Fra : xZagros

Dato : 04-01-10 00:19

nej tak jeg ride allerede et sted hvor jeg skal være der er bare ikk nogen spring :(

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 08-01-10 17:31

Brug nogle granrafter, de er billige i indkøb. Derpå kan du slå små klodser på, hvor tværstængerne kan ligge. De kan derefter males, hvis de skal være flotte.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 08-01-10 17:32

Ja, du skal jo lige bruge lidt andet træ til at lave fødderne, men det kan sikkert købes billigt i trælasten, de har mange gange affaldstræ som kan bruges.

Kommentar
Fra : xZagros

Dato : 13-01-10 23:59

ok tak