/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Hjælp til kode bag kontakt for
Fra : ganga
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 03-12-09 21:08

Hej
http://www.maharaj.dk/, under contact, opstår der en fejlmeddelse, når man
udfylder felterne, og klikker på send..

Koden er:

<?php

$name_txt = $_POST['nume_txt'];
$tel_txt = $_POST['phone'];
$email_txt = $_POST['email_txt'];
$msg_txt = $_POST['mesaj_txt'];

$contact_form_title = "DEMO CONTACT FORM";
$contact_form_subject = "CONTACT FORM SUBJECT";
$email_to_send = "allan@maharaj.dk";

$message = "Name:".$name_txt."\nPhone:".$tel_txt."\nEmail:".$email_txt."\nMessage:".$msg_txt;
_send_mail($email_to_send, $contact_form_title, $contact_form_subject, $message);

function _send_mail($mailto, $contact_form_title, $subject, $message) {
$header = 'From: '. $contact_form_title . "\r\n" .
'Reply-To: allan@maharaj.dk' . "\r\n" .
'X-Mailer: PHP/';
if (mail($mailto, $subject, $message, $header)) {
echo 'sent=OK&dum=nimic';
} else {
echo 'sent=ER&dum=nimic';
}
?>

Er der noger der kan gennemskue dette?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-12-09 21:23

Jeg aner intet om php, men tænker på at fejlen behøver vel ikke at ligge i php alene??

Fejlen kan måske være i det actionsscript der er på send-knappen i flash................bare et bud.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 03-12-09 21:39

ja ja jeg sidder og kikker på noget lignende bevares hvor er det svært.

$name_txt = $_POST['nume_txt']; // der skal vel ikke stå nume ?

$message = "Name:".$name_txt."\nPhone:".$tel_txt."\nEmail:".$email_txt."\nMessage:".$msg_txt;
// skal der ikke være en parentes om og den der \n skal der ikke være et ,

det er kun hvad der falder i mit øje og så har vi måske nogen der kan se noget bedre
hilsen Steen

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 05-12-09 14:21

Så fik jeg mine poster til at virke hej hej
http://stoneplace.dk/mysms
jeg har databasen oppe at køre, men der er ikke sat en sender til at virke, så det kommer ikke længere end hertil. jeg har lavet nogle CRUN job der sender fra databasen, Endnu er det synligt fra omverdenen, men det går jo ikke når det er min telefon der bruges.
jeg har brugt Gnokii til at finde telefonen som ligger oven på PC'en og har contact med bluetooth.
hilsen Steen