/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Slingbox pro
Fra : jesper.s
Vist : 805 gange
200 point
Dato : 03-12-09 17:32

Hej.
Har kigget flere steder på nettet, men har stadig et par spørgsmål. Jeg har kabel-tv fra yousee, som de stadig sender som analogt signal. Jeg har dvd optager. Min internetforbindelse er 2mb up og 2 mb down. Jeg modtager internet via stik i væggen, d.v.s ikke noget modem. Kan jeg tilslutte den til dette? Er det muligt at kunne skifte kanal, med en fjernbetjening når jeg sidder i udlandet? Jeg har tilsluttet min bærbare til tv i udlandet. Jeg læste et sted, at skiftede en kanal derhjemme, vil den også skifte i udlandet, kan det være rigtigt hvis der ikke bliver skiftet kanal på dvd'en, men kun på fjernsynet i hjemmet? Hvad skal jeg bruge af udstyr hvis dette kan lade sig gøre?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-12-09 19:03

Hvad mener du med udlandet? uden for Danmark?

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 04-12-09 07:56

Hedder det normalt ikke udlandet, når det er uden for Danmark.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-12-09 16:31

Jo men sådan som du skriver så er apperatet i Danmark og du sidder i udlandet med fjernbetjeningen. Det hænger ikke sammen.

Annuller spørgsmålet
Fra : jesper.s

Dato : 28-02-10 10:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål