/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Udvid ordforråd
Fra : Nikolaus
Vist : 2624 gange
50 point
Dato : 03-12-09 16:11

Er der en der kender et godt sted på nettet, hvor man kan udvide sit ordforråd.
Det skal være henvendt til voksne og gerne være overskueligt opbygget.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-12-09 16:13
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-12-09 16:13

og google

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-12-09 16:21

Bedste råd.

LÆS

Aviser (andre end B.T. og Ekstrabladet ), bøger

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-12-09 16:25

Som friieda siger BØGER BØGER BØGER

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 03-12-09 16:34

jeg vil måske foreslå at gå ind på en chatside som er af den mere seriøse slags dvs . hvor du kan deltage i debatter -diskusioner m m
Jeg fik udvidet mit engels ganske meget for år tilbage ved at gå den vej -og da brugte vi både mikrofon og skrift.
En anden ting var at spille Trivial Persuit over nettet det gav også en hel del erfaring----men men vi er alle forskellige ,hvad der virker for den ene er måske ikke det rette for den andre

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-12-09 16:56

Og løs kryds og tværs...

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-12-09 17:05

10 til Svend for kryds og tværs.

Kommentar
Fra : muldvarp1