/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Synkronisere Kalender/Kontakt
Fra : hjerterum
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 03-12-09 12:21

Jeg har nu fået min nye Nokia E66 og har fået instaleret Nokia PC Suite op min pc.

Jeg bruger vista og har Windows kalender og Windows Adressekartotek og Windows Mail. nu er spørgsmålet kan jeg synkronisere alt det til min Nokia gennem nokia PC Suite.

I har før beskrevet noget om Outlook, hvad er forskellen på det og Windows mail..????

Har lige brug for noget hjælp her .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-12-09 12:46

Citat
Windows Adressekartotek

Det findes ikke i Vista - der er kun kontaktpersoner

Windows Mail svarer til Outlook Express

Outlook er en del af Office