/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Avis-ordkløveri
Fra : yearhouse
Vist : 1308 gange
10 point
Dato : 02-12-09 17:45

Haij venner.
Da jeg er overtræt og extrem plat, syntes jeg lige jeg ville kopiere mine total-platte statusbemærkninger fra min Facebook. De er sq hjemmelavede m/smil, og det hele:

Tom Sloth Lave ...AVIS: Julefrokosten hos Bing & Grøndahl vil bestå af mange...skål-taler.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Kommunernes julefrokost. Menu i år:...spare-ribs.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Julefrokost på Samsø: Menu: Fiskeanretning med...ø-kuller.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Malernes julefrokost ender altid med mange...fulde-bøtter.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Julefrokost i en kirke....Alter-nativ løsning.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Julefrokost i blodbanken. Glassene er fyldte.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Hovedretten til Rengøringspersonalets julefrokost, var kogte...skrubber.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Julevejret: <vejene kan blive glatte.........trodssalt.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Julefrokosten i Ålborg Zoo, bliver for...dyr
Tom Sloth Lave ...AVIS: Julefrokosten på DMI...af-blæst.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Julefrokosten på "Den Gamle Fabrik" ...syltet.
Tom Sloth Lave ...POLITIK: "-Ingen bankpakker under juletræet" lover Løkke.
Tom Sloth Lave ...AVIS: LEGO tilbyder julegaveindkøbene på...klods.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Forenede Dæk-importører ønsker glædelig hjul, og...Good-year.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Julefrokost hos Danske Bank. Menu: Bank-e-lever.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Julefrokost for postbudene. 200,- kr....kuverten.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Lukket tilgang til julefrokost i Afholdsforeningen. Hele salen er...fuld.
Tom Sloth Lave ...AVIS: Julefrokost på Christiansborg. Få ledige...taburetter.

Og så var jeg enda ædru...Men jeg vil meget gerne ha´ mere af samme skuffe

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 02-12-09 17:54

fest i lystfiskerklubben. vi severe en gang vandrøgtet ørred

Kommentar
Fra : KlapTorsk

Dato : 02-12-09 18:34

Bravo yearhouse !

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 02-12-09 19:20

fest i lystfiskerklubben. vi severe en gang kogt klap torsk med sennepsovs

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 02-12-09 20:11

Julefrokosten på systuen ... Sylte-tøj

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 02-12-09 20:31

Hovedretten ved julefrokosten hos klakørerne ...... Klap-torsk!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-12-09 22:33

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-12-09 15:07

Klakørerne???

Bagerens Hofdessert - men hjemmelavet: Hoftedessert.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-12-09 15:47

Bager:

Vi bager kringle om dagen....og boller om natten..

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 03-12-09 17:04

Hoftedessert. Det må skisme være patologernes "efterret", efter stegte hjerter, lever og nyrer .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 03-12-09 17:06

Klakørerne??? Find ordet i en ordbog og "klap så i" - altså bogen

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 03-12-09 23:03

Annonce i Skive Folkeblad for en hel del år siden:

Brugte Kartofler sælges.
Henvendelse ....

/f.larsen

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 03-12-09 23:40

For et stykke tid siden havde vores lokale købmand et rigtigt supertilbud: 1 dvd-film 50 kr. 2 stk 100 kr.

Og jo, købmanden blev en anelse !

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-12-09 12:59

Cathcart - ingen sammenligning

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 13:57

Julefrokost i kriminalforfatterforeningen - de skal ha' gåsehud

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-12-09 14:18

Julelege på biblioteket foregår med...bind for øjnene

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 06-12-09 21:20

Camillasmoster, du mener, som jeg, også at Hofte-dessert mm er ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-09 21:24

Malersvendende skal havegule ærter og rødgrød

Dernæst sort kaffe

Du må selv komponerer sætningerne så de kan blive lidt festligere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-09 21:25

Jeg ved i hvert tilfælde, at der er en dessert Camillasmoster godt ka' li' - ik' Hanne?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-12-09 23:36

Cathcart - jeg æælsker hoftedessert (har nemerlig aelv lavet marengs rederne mv.)

Hmm, Nordsted1 - husker ikke altid så godt.... tænke, tænke....... pandekager med is?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-09 07:22

Camillasmoster.. denne http://www.kandu.dk/Tip11899.aspx du kan ikke regne med bedømmesen.. den skal smages

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-12-09 08:53

BREAKING NEWS:

Århus Trævarerhandel har haft besøg af...Liste-tyv.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-09 09:30

Skatteforvaltningen får ikke en julefrokost, men skal til torskegilde

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-12-09 09:32

Skattevæsnet kigger på prostitueredes...Træk-procent.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-09 09:45

IIh altså... jeg kan ikke hitte på

Hvor får du det dog fra??

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-12-09 09:50

He he....Jeg er sq bare skør.

Men jeg eeeeeeeeeeeelsker humor....På rette sted.. Det helbreder, det lindrer, det løsner masser af tunge tanker og tænder så meget lys. Måske er det ikke på sin plads i disse "klima-top-møde-tider???

julekrammer til alle der fortjener det
TOM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-09 09:56

Skør på den gode måde... tak fordi du deler med os andre

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-12-09 10:30

Hospitalet HAR osse scannet min hjerne.

Lægerne fandt...ingenting.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-09 13:03

Nååårh ja, Nordsted1! Mååååms!

Prøøv den, I andre!

Yearhouse - du burde blive politiker - deres hjerner er også scannet - med samme resultat.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-09 13:05

Bing & Grøndal-personalet får juleplatter i år...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-12-09 13:17

Heijjj Moster...eller go´ morn´

Så er vi hér igen

Men go´ idé med Politiker. Så kan jeg ikke få ...mellemøres-betændelse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-09 18:43

Heeeii, Yearhouse

God morgen/dag/aften

Så kan jeg ikke blive politiker - har haft mellemøresbetændelse...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-12-09 00:24

Bahhh Moster.....Dér var du hurtigere end mig

Men jeg har fundet ud af, hvad en egoist er !!!

Det er en person, der tænker mere på sig selv end MIG

(Fik den lige af mine logebrødre i aften)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-12-09 18:19

Jamm, hvem er så "mig"?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 18:35

Fangerne i Vridsløse får ingen julefrokost, de må nøjes med "stribet" flæsk

(jeg må også til at gå i loge og få nogle vittigheder)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-12-09 19:08

Ja, det dér loge lyder da godt nok seriøst, hva

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-12-09 19:09

Til julefrokosten spiser bager og personale brød til....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-12-09 19:10

Jeg tror, at julefrokosten hos bagerens er slået alt for stort op..........

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 19:37

Får de mon bollemælk til??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-12-09 20:35

Næj, mon ikke der kommer andre boller på suppen?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 20:42

De skal passe på med hvad de drikker, ellers ender de i suppedasen

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-12-09 22:39

I to tøzer

Bagervittighederne...Brød jeg mig om

Der er sq...krummer i jer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 22:43
Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 10 point
Dato : 09-12-09 01:22

Joh, men vi kan da godt være lidt hårde i skorpen - hov, hvor er Krummen?

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 09-12-09 13:20

Tak for svaret Camillasmoster.

NU er jeg sq mundlam....ta´ de 10 point, ven

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-12-09 17:40

Waauuww, Yearhouse er mundlam!

Kære alle Kandutter, Kandisser, Kandenser osv., dette er et historisk øjeblik!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-09 18:02

Vi bør oprette en tråd, og fortælle det til hele kandu....

Det må da gå over i kanduhistorien dette her.... og så er der næsten ingen der ser det, heller ikke engang Tom, hører/ser vores ironi

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-12-09 19:12

Skal jeg ikke lave en tråd om det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-09 21:52

Jo for dælen da