/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
...
Fra : Thylle
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 26-11-09 13:27

Hej Alle..! kunne godt tænke mig at komme på stadion og så Manchester spille kamp.! Så er spørgsmålet bare - hvordan fanden kan det lade sig gøre..? Jeg ved der er selskaber der sælger billeter, men ville jo gerne hvis det kunne købes for under 2000, men det er selvfølgelig ikke sikkert.?

Håber nogle kan hjælpe..

Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-09 13:29

Hvis ikke de vil sælge dem billigere, er der jo ikke rigtig noget at gøre

Så skal du gøre det billigere skal du nok selv rejse over og stille dig i "kø"

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 26-11-09 13:32
Kommentar
Fra : webgun

Dato : 26-11-09 13:34
Kommentar
Fra : love4all

Dato : 26-11-09 16:20

De ser mig en kende dyre ud de billetter. Prøv på www.rejsefeber.dk