/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Civic Styling
Fra : zith
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 26-11-09 12:48

Dav

Jeg har lige købt mig en Honda Civic 5d fra 2006. Og nu tænker jeg lidt på om man kan få den stylet og hvad det koster og sådan sys ikke jeg lige kan finde noget på nettet.

//Zith

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-09 12:58

Autoudstyrsforretninger er leveringsdygtig i det meste....

De første 100.000 kan du sagtens bruge.....

http://www.cm-carparts.dk/honda/civic_vii.htm

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 26-11-09 13:00
Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-09 13:04
Kommentar
Fra : webgun

Dato : 26-11-09 13:23

Hondas kongeside indenfor styling/ tuning er helt klart

http://www.hondahookup.com/

her kan du finde masser af inspiration og snakke med Honda freaks, se video, billeder osv.
God fornøjelse

Kommentar
Fra : zith

Dato : 26-11-09 15:07

Tak for hjemmesiderne kan se at der er ikke mange af den model jeg har de er næsten alle sammen ældre modeller eller den nye over i US

Men Kunne se at 1 af linksene fra refi og muldvarp1 har min model så skal jeg lige have studeret nærmere ;D

Håber på flere links ;D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-09 15:24

De vil være begrænset hvad du finder af styling til så ny en model, bortset fra hvad Hondaforhandleren kan levere....

De andre skal jo lige have tid til at producere til modellen og det kan de jo tidligst starte på når modellen er på markedet....