/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Vælg ikke fullrate
Fra : silverboy
Vist : 1059 gange
20 point
Dato : 25-11-09 21:02

jeg har været kunde hos fullrate i 34 dage hvor de 6 af dagene uden internet. Jeg har flere gange oplevet min router slukkede og min telefon ikker virker.
JEG KAN KUN STÆRKT ANBEFALE IKKE AT VÆLGE FULLRATE DA DE IKKE OPFYLDER KUNDENS BEHOV OG DE PISSER PÅ EN FORDI DE VED AT MAN BINDER SIG I 6 MÅNEDER.
Behold hvad du har. Tdc er meget bedre og mere kundeserviceorienteret hold jer langt væk fra fullrate

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 25-11-09 21:06

Der er bare det ved det at fullrate jo ejes af tdc

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 25-11-09 21:19

Har selv fullrate.. og har aldrig haft bøvl med dem.. og jeg binder mig ikke i 6 måneder

Kommentar
Fra : silverboy

Dato : 25-11-09 21:22

ja jeg ved de over tog fullrate i april men de køre som et selvstændig firma og har kun børn ansat så tdc ville være bedre da deres kundeservice er meget bedre eller hvem som helst der kan udbyde internet og telefoni hvor man bruger hovdet og løser problemet med det samme :)

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 25-11-09 21:22

Citat
Abonnementsaftaler kan opsiges af Kunden med et
varsel på 30 kalenderdage og skal ske ved skriftlig eller telefonisk
henvendelse til Fullrate. Fullrate fremsender herefter en bekræftelse på
opsigelsen.

dette er fra fuulrates hjemmeside

Kommentar
Fra : silverboy

Dato : 25-11-09 21:23

ja ja men læs lige det med at du binder dig de første 6 månder ellers var jeg nok ikke kunde der nu jo :)

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 25-11-09 21:24

Hvad skal man så vælge når TDC ikke kan lever en ordentlig forbindelse ??

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-11-09 21:25

TDC er jo ikke det billigste, men som jeg har oplevet det, så er det en af de mest stabile forbindelser, og er glad for at jeg ikke har skiftet; men kun prøvet et par andre af; herunder "3" som lover mere end de kan holde, og så har de endda tilladt sig den frækhed, at forsøge sig med, at logge mit simkortnummer ud af mig, fordi de ville overtage mit abonnement, selv om jeg ikke har bedt om dette!

Så de er heller ikke værd at samle på.

Kommentar
Fra : silverboy

Dato : 25-11-09 21:34

tog lige en kopi af aftale så vi forbi den tvist med at binde sig i 6 månder :) og jeg havde jo ret som altid LOL
16 Opsigelse
Abonnementsaftaler for Fullrate Bredbånd og Mobilt Bredbånd har en
bindingsperiode på 6 måneder fra ikrafttrædelsesdatoen
. Opsigelse af
aftalen i bindingsperioden kan ske ved betaling af den resterende del af
bindingsperioden. Abonnementsaftaler kan opsiges af Kunden med et
varsel på 30 kalenderdage og skal ske ved skriftlig eller telefonisk
henvendelse til Fullrate. Fullrate fremsender herefter en bekræftelse på
opsigelsen.
For visse ekstra ydelser kan der være et opsigelsesvarsel på 30
kalenderdage, som beskrevet på Fullrates hjemmeside og jf. gældende
prisliste.
Ved Fullrates varsling, jf. punkt 17, af ikke-begunstigende ændringer af
vilkår, priser eller produkter, kan Kunden i varslingsperioden opsige
abonnementsaftalen. En sådan opsigelse skal ske til udgangen af
varslingsperioden med et varsel på mindst 14 kalenderdage, uanset en
eventuel bindingsperiode og uanset det normale opsigelsesvarsel.
Udstyr ejet af Fullrate skal, for Kundens regning, returneres på
forsvarlig vis, senest 14 kalenderdage efter lukning af
Bredbåndforbindelsen. Udstyret skal returneres i brugbar stand, således
at dette kan genanvendes uden unødig omkostning for Fullrate. Sker
dette ikke, er Fullrate berettiget til at fakturere Kunden herfor, jf. punkt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-11-09 22:17

Ak ja, de selskaber er ikke hvad de har været. Grunden til bindingsperioden er, at i inderst inde ved, at deres produkt ikke er hvad de giver sig ud for, og derfor er nød til at holde på de kunder der lader sig tiltrække af deres sælgeres fantastiske forklaringer, hvor gode og bedre de er end de andre.

Desværre lever vi i en økonomisk, og plagede tidsalder, hvor alle ufine metoder tages i anvendelse, for at sikre flest mulige kunder.

En udbyder der snadfærdigt ved, at de har et godt produkt til den rigtige pris, burde ikke have grund til at binde kunden i 6 måneder. For hvis de ER så gode, så skal brugeren nok opdage det, og blive hængende som kunde.

Men hvor finder man en sådan udbyder???
De hungre alle efter vores penge!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-11-09 22:55

Grunden til bindingsperioden er, at langt de fleste mennesker i dag shopper rundt efter de laveste priser, derfor koster det selskaberne penge at få nye kunder, og dermed er det også nødvendigt at fastholde kunder i min. 6 måneder for at forretningen kan løbe rundt, og markedsføringsbidraget kan hives ind.

Men et godt råd til alle er, se på andet end prisen når i handler, det giver jo sig selv, at man ikke kan få Mercedes til prisen på en Skoda

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-11-09 22:56

Silverboy, du nævner i et tidligere indlæg, at du har ret som altid... Svært at dokumentere med din HELT NYE profil ikk

Kommentar
Fra : silverboy

Dato : 25-11-09 23:03

ja severino kan kun give dig ret vi vil altid være taber så længe staten ikke laver en lov som stopper stavnsbinding :)

Kommentar
Fra : silverboy

Dato : 25-11-09 23:03

nå ja men jeg havde jo ret ha ha

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 25-11-09 23:07

Har været kunde hos Fullrat i knapt et år nu og er 100% tilfreds ,skiftede fra Tdc på grund af prisen .og jeg er sikker på at der er flere tilfredse kunder hos Fullrat end der er utilfredse .

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 26-11-09 00:17

Jeg er lige blevet frigjort af min 6 måneders uopsigelighed.

Min oplevelse med fullrate er, at simple beskeder ikke fattes af umådeligt inkompetente kundeservicemedarbejdere.

Medarbejdere tog en venlig email personligt, svarede ualmindeligt mange gange på spørgsmål der ikke var stillet, mens helt åbenlyse og nødvendige svar aldrig blev givet. Der blev skrevet til forkert emailadresse, opkrevet på et forkert visa, udstedet idiotiske ordre om hvad jeg har foretaget mig og sagt - Selvfølgelig helt uden at kunne dokumenteres eller i øvrigt have sin rigtighed.

Men efter at have bedt om kontakt til en overordnet henved ti gange, fik jeg så besked om, at jeg kunne lukke kontoen samme dag hvis jeg ønskede.
Det gjorde jeg selvfølgelig, men de har nu kun fået lukket noget af mit abonnementsindhold, trods jeg har en email der bekræfter, at hele mit kundeforhold ophører.

Kluddermor er vist ansat...

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 26-11-09 00:23

Nå ja - og så lige for at gøre det ekstra sjov at prissammenligne, så har to måneders Fullrate stået mig i 1907,21 for en medium bredbåndsforbindelse og mobilt bredbånd... Noget der i følge prislisten skulle havde kostet under 900kr.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 26-11-09 06:25

Hellere undvære bredbånd, end være afhængig af TDC - som vi er mange steder. har haft Fyllrate i et års tid nu uden problemer fra deres side. Da mange kabler blev gravet over i forsommeren, fik TDC's kunder hurtigt forbindelse, bl. avores nabo, vi andre måtte vente i otte dage!!! - før Vi fik forbindelsen igen!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-09 07:44

Citat
og jeg havde jo ret som altid LOL

Ak ja - profilplatteriet fortsætter

Der ER andre måder at gøre sig interessant på

Kommentar
Fra : peque

Dato : 26-11-09 08:26

Altså - jeg har som erhvervskunde hos TDC og Systemadministrator hos et firma på Sydsjælland, hvor vi har 40 ansatte over hele landet.
Der var en ansat der vilel have fullrate og vi oprettede det hele til ham.

Men da de ikke kunne levere det de lovede i hastighed mm (Specielt pga TV-pakke mm) så måtte vi opsige denne kontrakt. Og det var der absolut ikke nogle problemer i.

Altså det har nok noget at gøre med hvor meget teknisk indsigt du selv har i tingene i hvordan du forklarer dem tingene, og specielt hvordan du opfører dig.

Du virker seriøst som en lille barn der føler sig forudrettet og knalder ud på de folk der sidder i SERVICE og ikke teknik, så et eller andet sted - får man som fortjent.

Behandl andre som du mener de skal behandle dig???? Så kommer man som relt længst og har ikek nogle videre problemer, for de er da heller ikek på nogen måde ude på at genere dig???? MM du sviner dem til konstant.

Det kunne være DINE installationer der er defekte - gennemtærede kabler og gammelt kobber ???
Tænk dig nu lige lidt om inden du bare flipper ud !

Kommentar
Fra : silverboy

Dato : 26-11-09 11:30

nu har jeg bestemt stor teknisk indsigt og er bestemt ikke et lille barn men det virker som om at du arberder for fullrate men du mener at det skal tage dem 6 dage at trykke på en knap oppe på centralen og nej mine installationer er bestemt ikke defekte -og har ej heller gennemtærede kabler og gammelt kobber ??? og SERVICE skal jeg have lige meget hvem jeg henvender mig til nå det er dem der har fejlen og ikke mig