/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvad er Licwic.exe
Fra : bibsamie
Vist : 1757 gange
200 point
Dato : 25-11-09 19:41

Jeg kan ikke komme af med en meddelse der vil installere et program der hedder Licwic.exe den kommer igen igen igen og igen hva fan er det, hvordan slettes den.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-11-09 19:46

ukendt, men måske du har skrevet forkert??

måske du mente licwiz.exe, det er en del at norman antivirus

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-11-09 19:54

EXTERMINATOR

helt klart jeg har skrevet forkert som du siger/skriver

per

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 25-11-09 20:11

Har du prøvet at geninstallere norman? - det løser sandsynligvis problemet...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 26-11-09 12:13

Har du prøvet at skrive,.. Licwic.exe,.. eller licwiz.exe
i start/søg,.. så dukker der som regel et eller flere ’gemmesteder’ op,
mange gange ligger programmet flere steder på din PC,

(virker bl.a. på XP)