/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
.ts filer til DVD
Fra : kimsdk
Vist : 2890 gange
200 point
Dato : 24-11-09 16:26

Hvordan brænder man en .ts (optaget på HDMI boks) fil til DVD, så den kan afspilles i alm. DVD-afspiller?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-09 16:35

Ved at importere den til et brænderprogram der kan brænde den som DVD video

Her er en stribe at prøve med....

http://www.download3000.com/convert-video-ts-to-dvd-downloads.html

Kommentar
Fra : knaldisengen

Dato : 24-11-09 22:56

http://www.downloadatoz.com/super-dvd-creator/create-dvd-with8.html
Det tager CA: ½ time___ optil 4x hurtigere end andre programmer

For mig, tager det MAX en ½ time at lave/ konvertere en DVD med ALT

BARE TRÆK DEM OVER I PROGRAMMET OG VEMDT PÅ DEN SIGER *SKRIV TIL DVD*

pm: FOR PROGRAMMET

Kommentar
Fra : knaldisengen

Dato : 24-11-09 23:11

Glemte at skrive___at programmet er BEDØVENDE lige-glad med hvilke filer det er.
Det laver alle til DVD, der har MEGET pæne menu´er + så meget andet, der er op til dig selv.
MED BRÆNDER

Ellers ville jeg anbefale WinAVI som kan det samme, men er UDEN selvstændig brænder.
Bruger den du har installeret, men stadig en meget hurtig konverter.
Konverterer NÆSTEN alle former for INDPUT, dog mener jeg SWF/ flash ikke kan genkendes.

PM:

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 25-11-09 07:23

Der er ingen af de ovenstående programmer, der vil godtage "MinFilm.ts":
"Wrong File format"!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-09 07:28

Hvilke programmer vil ikke ?????

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 25-11-09 07:31

AVS to DVD
&
Super DVD Creator
Har også prøvet med min egen: Nero.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-09 08:25

Denne kan med sikkerhed - ellers gør du noget forkert (eller filen er defekt)

http://www.formatoz.com/