/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Socialpolitik / Spørgsmål
10  snaptil 500
Myndighed
Fra : marh12
Vist : 446 gange
100 point
Dato : 22-11-09 14:04

hejsa! jeg er i gang med projekt uge på min skole og der er lige noget jeg er væltet overxD. altså myndighederne. hvad er det engentlig og hvad står det for!? ved godt at social politik måske ikke lige var det bedste at vælge til det overordnende emne. men kan nogen ikke lige forklare mig det på en nem måde, har google't det i en halv time, og har ikke rigtigt fået noget udaf det. somebody help pl.(:

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-11-09 14:16

Myndighed = din mor.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 16:26

tag dig ikke af achton/brorteil han er bare en pointrytter som har flere ´profiler ´her inde..

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-11-09 16:31

http://dictionary.babylon.com/myndighed

du skal bare præcisere mere, når du googler

eks. definition myndighed

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-11-09 17:58

En totalt IKKE myndighed er en tosse der kalder sig steffen15

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 18:51

okay han har så 3 profiler teil/achton/brorteil

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 08:19

Han er i hvert tilfælde barnlig, umoden og fyldt med løgn. Sån en rigtig lille øjentjener. Det man kalder en gedigen slesk fedterøv. Når han spør om noget på Kandu, så kan han ikke forstå svarene, så han annullerer bare sine spørgsmål. LOOOL

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede   0
- Besvarede   86
- Annullerede   18
- Slettede   0
Ialt   104

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 08:21

Bortset fra dette...Spør du hvad Myndighederne er???? Sig mig hvad klasse går du i??

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 10:54

Søg nu hjælp Krummen og få udskrevet nogle Citalopram..
Du er syg.

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 23-11-09 11:45

slap dog af? jeg spørger sgu da bare, der er da ingen grund til at være så negativ og kritiserende, sory at jeg spørger! og dig krummen whatever smart'ass B****

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-11-09 11:50

kan du ikke bruge svaret i mit link ?

eller er det noget andet du søger ?

mvh smuller

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 12:02

Citat
slap dog af? jeg spørger sgu da barer
Jeg spørger sgu da osse bare....hvad klasse går du i?? Og lige et godt råd....lad være at skrive på udenlandsk, før du er fortrolig med dansk. Een ting af gangen, når man nu ikke ved hvad myndighederne er.

Steffen lille mand........ Er du færdig med at dele aviser ud for i dag?? Kan du så ikke fortælle nogen, som gider høre om det, hvordan det gik i dag. Du kan vel snart få en rute, hvor der skal deles mere end 4 aviser ud

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 23-11-09 12:30

hele 4 aviser ? det er virkelig for meget

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 24-11-09 10:53

¨tak til jer der lige gad at hjælpe. og krummen gider ikke at diskoterer sådan en omgang pis der spilder min tid, og da slet ikke med en selvoptaget ting der keder sig, så han går på kandu og spiller mr. kloge åge, igen whatever! du for ret og jeg for ro(: tilfreds?

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 24-11-09 10:55

smuller54 jo har brugt og tak for hjælpen, har fundet udaf det nu. havde bare ikke lige tid til at svare da jeg nemlig har ret travlt. men tak(:

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 24-11-09 11:03

og jeg går i niende?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 24-11-09 11:30

Hej igen
Hvis du afslutter spørgsmålet slipper du for flere kommentarer

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-11-09 11:57

9 klasse........ Dvs sige at du har gået i skole mindst 9 år og du ved ikke hvad en myndighed er.
WHAUUUUUUUUUU

Jeg ville klage til undervisningsministeren over den skole Nu ser jeg samtidig hvilken berettigelse disse "Pisaundersøgelser" har. Jøsssssesssss - Og hold dig til ET sprog marh....du har problemer nok med et.

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 26-11-09 21:22

krummen du er pisse iriterende. f*** ud af min depat c*** sucker!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-11-09 21:30

så afslut denne debat

du kan bare accepter et af svarene og dernæst afslut med send, du er da også selv ude om at du får kommentarer til noget , som du har fundet ud af.

Hvis der er andet du vil debatere så opret et nyt spørgsmål-
nu vil jeg i hvert fald sikre at jeg ikke får flere mail om dette spørgsmål, idet jeg egentlig har forsøgt at være seriøs og ikke skele til hverken det ene eller andet - hverken fortid - annullerede eller noget som helst.
Men jeg gider ikke læse mere, som ikke har noget med dette spørgsmål at gøre

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-11-09 21:41

Citat
9 klasse........ Dvs sige at du har gået i skole mindst 9 år og du ved ikke hvad en myndighed er.
WHAUUUUUUUUUU

og til Krummen - stop det nonsens

uanset om man har en fornemmelse af hvad et bestemt begreb kan betyde - kan man have behov for en mere specifik definition

og det kan man vel spørge om her -- eller hva ´- og nej jeg er ikke interessert i et svar- det er blot en konstatering.
Jeg ved ikke hvad der ligger bag denne mobning- men nu har jeg fået nok-

mvh og god aften Smuller54

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-11-09 03:32

Har du fået nok?? LOOOL Og hvad mener du så, det kommer mig ved hvad du mener

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-11-09 03:35

marh

Hold dig nu til et sprog. Der har du vist rigeligt at gøre med at finde rundt. Hvis du mener dine skolekundskaber er for ringe, så klag til myndighederne. Men du skal nok forberede dig på, at det ikke er sikkert at det er deres skyld LOOOL