/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Messenger Plus.
Fra : spimmer
Vist : 603 gange
200 point
Dato : 20-11-09 18:53

Hej.
Jeg sidder med min datters computer. Dens Messenger er blevet kapret! Hun har haft lagt Messenger Plus lagt ind, men jeg kan ikke finde den på Installer/Afinstaller!!!
Jeg kan heller ikke afinstallere Messenger Live!
Hjælp ønskes!
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-11-09 19:19

ikke at der nok skal være nogle her der kan hjælpe...........

Men vil du i bund med pceren, og rense den helt, så søg hjælp

http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-11-09 19:48

Jeg ville også kigge over til spywarefri, og få dem til at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-09 20:20

Du kan ikke afinstallere messinger, men det jeg gjorde da jeg skulle han en ny version var at starte den gamle messinger, gå ind i indstillinger og fjern alle hak der er i bokse, simpelt hen samtlige. Nu virker programmet ikke og du kan downloade en ny. Det eneste i ser er et ikon for neden til højre men det forsvinder efter nogen tid. Og det gamle messinger ligger bare og venter til i geninstallerer Windows.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 20-11-09 20:40

Man kan sagtens downloade en anden msn - windows live messenger f.eks - og bruge den selv om der er en anden insalleret på pc'en

Jeg har to msn på min, men bruger kun windows live

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-09 23:31

Et lille svagt håb ???
Min gjorde nøjagtigt det samme for 2 dage siden. Jeg har ledt og ledt efter den
Fandt ud af efter 1½ dags søgning....og ved en tilfældighed.... at tiden og DATOEN på min pc var skyld i at den "ikke" fandtes.
Så prøv lige at tjekke både tid OG dato.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-09 23:36

Citat
at tiden og DATOEN på min pc var skyld i at den "ikke" fandtes.

Hov...det var så årstallet der var helt i skoven på min pc.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 00:32

Skift adgangs kode til din messenger hurtigst mulig og få så hjælp til resten i et sikkerhedsforum, Spywarefri er nævnt - Malwarecheck er også en mulighed de har vist knap så travlt som på Spywarefri og på begge fora er der meget dygtige supportere, det er gratis at oprette sig og få hjælp på begge fora:
http://www.malwarecheck.dk/forum/

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 21-11-09 12:11

Hej.
Dato og årstal er OK.
Jeg kan IKKE bruge Spywarefree og Malwarecheck, da jeg sidder i Frederikshavn med både hendes computer og min egen - og hendes Internet forbindelse er i Aalborg!
spimmer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 21-11-09 12:19

Men jeg vil stadig godt vide, hvordan jeg sletter Messenger Plus og Messenger Live!
spimmer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 12:39

Revo uninstaller er anbefalet og brugt af mange her på Kandu, jeg var skeptisk indtil jeg havde et program som jeg ikke kunne afinstallere, nu bruger jeg næsten aldrig andre værktøjer når jeg afinstallerer programmer, med standard indstillinger søger programmet efter rester efter programmer og giver dig mulighed for at slette disse rester, prøv selv:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
den holder ikke vand din forklaring med at brugerens internet ikke er med hos dig, du kan jo bruge din egen forbindelse

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 12:40

Citat
Dens Messenger er blevet kapret
husk nu at få skifte login koden til messenger

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 23-11-09 07:19

Tak for svaret Nordsted1.