/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Popup fryser
Fra : kanduvildu
Vist : 447 gange
90 point
Dato : 20-11-09 13:26

Hej

Et nyt fænomen er dukket op på min pc når jeg surfer på internettet og skal åbne nogle popup vinduer så fryser de en gang imellem.
Et eksempel: på livescore.com klikker man på resultatet af en kamp og så åbner et lille popup vindue med hvem der har scoret o.s.v. Det sker sådan ca hver anden gang at dette vindue ikke åbner helt, men fryser med tekset "windows Internet Explorer" og et blankt hvidt felt.
Internettet går herefter helt i stå og alt må lukkes ned.
Dette er kun et eksempel også andre internetsider (f.eks netbank) er samme problem.

Er der en IT ekspert som kan fortælle mig hvorfor at dette sker?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-09 13:36

Den mest simple årsag er en reklameblocker (på din maskine).....

Men der kan være mange andre årsager....

Kommentar
Fra : Huawei

Dato : 22-11-09 18:35

Måske en virus? Så er det i hvert fald godt at du lukke ned, men det skal jeg egenlig ikke tale for meget om... Så ville det blive afsløret hvor lidt jeg ved om teknologi