/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hvad hedder oralsex til kvind
Fra : snaptil
Vist : 3094 gange
25 point
Dato : 18-11-09 18:29

Hejsa jeg og min kæreste mangler et ord for oralsex til kvinder. Til mænd er blowjob normal slang, men er det det samme til kvinder?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-09 18:30

Ja hvis du "puster"

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 18-11-09 18:32

ja det sjove er jo, hvorfor skal det hedde puste??? på mænd!
er ikke særligt interesseret i at blive pustet på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-09 18:35

Mon ikke også du misforstår noget.... med hensyn til "pusteriet"

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-11-09 18:36
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-11-09 18:39

Var måske ubetænksomt at lægge linket, sorry............

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 18-11-09 18:52

Hejsa Bent.
Tjah blowjob til mænd hedder også noget fancy, men det er jo ikke slang?
men jeg kan forstå ingen her kalder det noget?
tror ingen gider at sige cu....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-11-09 18:53

snaptil kunne du ikke slette det spørgsmål her og lave et nyt så sender jeg dig dine points. Det var ubetænksomt af mig at lægge det link.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-11-09 19:13

Fy Bent

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 18-11-09 19:15

Mere af den slags bentjuul !

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-11-09 19:16

Ja ind imellem så dummer man sig

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 18-11-09 19:17

her gik jeg og troede du var lidt "kedelig", og dét er du så sandelig ikke ...

Kommentar
Fra : Kameraet

Dato : 18-11-09 19:18

Det hedder sildeslikning.

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 18-11-09 19:18

håber du vinder næste måneds præmie, for bedste billeder i mands minde på kandu.dk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-11-09 19:20

tilmeldt-nu her er mere fra samme leksikon http://da.wikipedia.org/wiki/Forside

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 19-11-09 03:50

Er det ikke lige meget hvad det hedder? - Resultatet er vel det samme?

Hvad med "slikmutter", som vi gik hen til som børn?
I min gade var det en dame, som havde slikbutikken.

En legekammerat jeg mødte engang som barn sagde "slikfatter", åbenbart fordi slikbutikken hos han blev bestyret af en mand. Havde aldrig før hørt det navn "slikfatter".

Og dette har ikke noget med spørgsmålet at gøre! Men kom lige pludseligt i tanke om det.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-11-09 09:05

Sildeslikning lyder da spændende- men er bange for at hun vil tro jeg mener hun lugter af fisk

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-11-09 10:06

Citat
Ja hvis du "puster"

Der advares faktisk mod at "puste"kvinden op da det kan give infektioner.

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 25 point
Dato : 19-11-09 10:46

normale mennesker plejer at kalde det "slikke fisse".
Det er 2 ord.
Hvis du absolut skal have 1 fucking ord så kunne i jo kalde det slisse

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 21-11-09 05:53

Fra : scootergrisen

Dato : 20-11-09 15:19

Ja og jeg er professionel luder på 10.år så gi mig et blow.

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 27-01-10 14:44

Tak for svaret scootergrisen.
tjah ingen andre kunne gøre det bedre