/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Lignende sider ligesom kandu??
Fra : ivanovic1
Vist : 583 gange
20 point
Dato : 18-11-09 11:41

Hej Alle,

Er der nogle der kender nogle super gode sider i Europa f.eks. Tyskland, England, USA mv. hvor man kan stille spørgsmål og hurtigt modtage et svar lidt ligesom kandu?

Mvh.
Ivan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-09 11:48

Det har der været spurgt om et UTAL af gange....

Det findes IKKE.....

Alle de andre sider har en HELT ANDEN politik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-09 11:50

Ordet "moderator" er et ukendt begreb

Men det findes på alle andre sider...

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 18-11-09 11:50

Jamen da må da være nogle gode forums ude i den store verden :)

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 18-11-09 11:51

Hvad gør en Tysker, Englænder, Amerikaner mv. når de skal have svar på et spørgsmål via nettet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-09 11:51

Der er millioner af fora - men ingen som Kandu....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-09 11:53

Citat
Hvad gør en Tysker, Englænder, Amerikaner mv. når de skal have svar på et spørgsmål via nettet?

De spørger i et fora som vi andre - men om de nogensinde får et svar kommer helt an på spørgsmålet...

Her får selv det mest dødsyge spørgsmål et svar

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 18-11-09 12:07

Der findes en anden (dansk) side. Jeg bruger den ikke selv, men det gør min mand, og han er meget tilfreds, for der er ikke alt muligt spam og useriøse brugere.

http://24.dk/community.jsp

Men det er jo et spørgsmål om behov, og hvlke spørgsmål, der ligger én på sinde. Jeg er godt tilfreds med Kandu.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 18-11-09 12:14

Jeg er meget tilfreds med kandu, men kunne godt bruge en international side f.eks. tysk eller engelsk... Eventuelt Amerikansk :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-11-09 12:18

Der findes ikke en amerikansk side som Kandu, jeg har bedt min kusine i USA om at finde en. Hun underviser unge mennesker og de har været sat i gang. Men ingen sider der bare ligner Kandu.

Der er sider om IT, der er sider om familie problemer, der er sider med jagt, men ikke samlet.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 18-11-09 12:22

Kan du ikke google dig til noget? Har selv lige prøvet, men det er jo noget problematisk...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-11-09 13:09

Via MSN er der en del åbne chatsider som man kan hoppe af og på.
Jeg har ikke været der i mange år, for MSN lavede nogle mærkelige restriktioner.
En af dem jeg snakkede en del med hed "nerds and nerdettes" det var dog kun computersnak.
Om det eksisterer endnu ved jeg ikke.
Jeg koblede på med en hotmail-adresse.

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 18-11-09 13:14

Nej!

Kandu.dk er noget helt for sig selv, for ikke at tale om mange af brugerne ...

tilmeldtnu

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 18-11-09 13:16

Tak til snerose for link. Ja, jeg er også hamrende træt at de useriøse brugere, som blacklister og ikke sverer på de spørgsmål man stiller ...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-11-09 14:37

alle andre googler eller søger videre her.

http://www.searchenginecolossus.com/