/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Tæller til orgasmer
Fra : KittyMissen
Vist : 579 gange
20 point
Dato : 16-11-09 18:32

Hej allesammen.

Jeg prøver at finde en form for skridttæller, som man kan bruge i sengen til at tælle orgasmer med. Jeg er nemlig en kvinde, som kan få den ene efter den anden, og det kunne være meget sjovt at finde ud af, hvor mange jeg reelt får. Men en almindelig skridttæller, tæller jo skridt og calorier. Og det er ikke sådan en jeg er ude efter. Den skal minde om en form for manuel hoppetæller.

Så hvis der sidder en derude, som ved hvad det er jeg skal lede efter, og hvad det hedder, så vil jeg blive meget glad. Og hvor det er til at få en.

- KittyMissen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-09 18:33

Det varede ikke længe

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 16-11-09 18:48

hvad er det du er ude efter,? Det handler vel om kvaliteten af en orgasme og ikke om mængden. Det lyder som om du har et spil igang med dig selv. Hvad med at nyde din orgasme

Kommentar
Fra : edison

Dato : 16-11-09 18:52

Det siges at kvinder kan multtaske, så burde du vel sel kunne tælle dem....God fornøjelse.

Kommentar
Fra : KittyMissen

Dato : 16-11-09 18:59

m13ark:
Hos mig er hver orgasme top-kvalitet. Så jeg nyder dem skam ;)
Synes bare det kunne være meget sjovt, at finde ud af, hvor mange jeg egentlig får. For når jeg når op på 5, så mister jeg tællingen. Og det er fordi de kommer lige efter hinanden.

edison:
Jeg har prøvet at tælle dem selv, men når jeg når til den 5. som er kommet lige efter hinanden, så er det ret svært at holde styr på det.

Det skal siges at jeg hører til den del af den kvindelige befolkning, som kan få den ene orgasme efter hinanden med få minutters mellemrum.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-11-09 19:09

Hvad med en bånoptager, så kan Du tælle bagefter

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 19:10

Hvis du mister evnen efter 5, hvordan pokker vil du så kunne tælle de sidste? Men et gæt vil være at du nok får 8-10 stk.

Kommentar
Fra : KittyMissen

Dato : 16-11-09 19:11

LuffeA:
Det er for besværligt :P

Kommentar
Fra : KittyMissen

Dato : 16-11-09 19:15

granner01:
Jeg får mange flere end 10 stykker, så meget ved jeg i hvert fald ;)
En skridt/hoppetæller kan være meget handy, når man når op på flere end 15 styks.

Så allesammen:
Hvad er det jeg skal lede efter, som kan tælle orgasmerne?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-11-09 19:16

Du kan vel få "tyren" til at tælle, han skal alligevel have noget at prale med

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-11-09 20:27

Ved forskellige lejligheder, bl.a. når der er trafiktælling i busserne, eller ved indgangen til forskellige begivenheder, ses kontrollørerne med en dims i hånden som tæller hver gang man aktiverer en kontakt, men har du tud til at ligge og klikke når du kommer?

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 16-11-09 20:36

Køb en skridttæller

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 16-11-09 23:11

KittyMissen !
Hvis din alder er mellem 45 og 60, og din vægt er mellem 50 og 69 din højde er mellem 1,5 og 1,73 m så skriv en pm til mig så skal jeg nok tælle dem.
Ellers må du få et hjerte kardiogram foretaget, men prøv nu det første, inden da.
Tro mig jeg kan godt tælle til lidt mere end 20
Højris

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-11-09 13:18

Jeg har set de bruger sådan noget de trykker på også kommer den et tal op, det ligner en kilometer og jeg mener de bruger dem når de tæller passagere ved togene og i den stil.

Jeg er ikke sikker men kunne det tænke sig at man kan købe sådan en dims i en sportsbutik ?

Kommentar
Fra : senior1942

Dato : 18-11-09 08:06

Jeg har ingen løsning på dit "problem" men synes det må være skønt for dig med så mange orgasmer at du ikke kan tælle dem, jeg får desværre ikke så mange jeg må nøjes med en som jeg så nyder i fulde drag.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-11-09 18:31

Hold Kæft for et åndsvagt spørgsmål.
Problemet er vel at du kun kan tælle til 5?

Kvalitet fremfor kvantitet
Hilsen Ingelein - ikke nymfoman